@PySMS, jestem Orange Ekspertem i chętnie pomogę w Twojej sprawie. Na forum niestety nie mamy możliwości szczegółowej weryfikacji, opisanej przez Ciebie sytuacji. W tym celu proszę prześlij zgłoszenie przez formularz:http://on.fb.me/RwMSRZ lub bezpośrednio na skrzynkę: facebook.pomoc@orange.com. Sprawdzimy i postaramy się pomóc.
@OrangeEkspert: po ponad miesiącu, udało się. mam internet. szkoda, że drugiego dnia zwolnił, ale mam nadzieję, że to chwilowe. Bo jak nie... znów będę musiała walczyć :<
@asantir: Jeśli tak, to albo nękać operatora by naprawił sieć, a jeśli nie chce/nie ma możliwości zerwać umowę z powodu niemożności świadczenia usługi przez operatora i załatwić sobie internet mobilny u jakiegoś operatora mobilnego, lub (Areo2 za darmo DL 512kbps, UL 256kbps)[http://jdtech.pl/2011/09/aero2-najczesciej-zadawane-pytania.html]
no man, co ci można pomóc - mają awarię której nie udaje im się naprawić i tyle... skoro nie masz sieci alternatywnej do telefonicznej to już w kwestii Orange wszystko. Myślisz, że ty jeden jesteś podłączony do tego kabla? Ja mam sieć osiedlową, kabli w ogóle nie ma - są takie dziwne, masywne kostki na każdym z domów. A w mieszkaniu mam kable po strychach, między budynkami... oba połączenia niezawodne czego nie
@PySMS: skoro mają awarię, to nie powinni jej w ponad 30 dni naprawić? Nie udaje im się przyjechać, otworzyć skrzynki i wymienić kabla? Technicy potrafią tylko włożyć wtyczkę do gniazdka?
@PySMS: dzwonili, bo ich napastowalam telefonami, a technicy byli, bo to ich obowiazek. I zapewniali mnie (technicy) ze kabel zostanie naprawiony, bo wyslali zgloszenie, bo sami sie tym zajma, bo taka jest procedura. Gdybym nie wydzwaniala i jeździla po salonach to status mojego zlecenia bylby wciaz ''wstrzymany, ale nie wiedza dlaczego''- słowa konsultanta
Komentarze (12)
najlepsze
Na Twoim miejscu, zerwał bym umowę, i wziął net u innego operatora.