Mam w dupie cale te problemy NC+ a klientow rozumiem. Czego nie rozumiem to tego, ze zamiast kombinowac jak wyjsc z tej sytuacji i minimalizowac straty, NC+ wybralo droge kupowania lajkow, usuwania komentarzy, zakladania 100 kont antyNC+ na FB itp. To jest jakies szalenie nieprofesjonale podejscie i za cala to afere powinno sie wywalic pr/marketing na zbity pysk.
@Tapirro: A jak to robią właściciele? jak widać Francuzi mają za nic polskiego konsumenta. Niech giną! PS. Polecam poczytać co się stało z Wizja TV właśnie przez Cyfrę+.
Nie znam się, mam kablówkę ale piszecie że max pakiet w nc+ to 199 zł. Z ciekawości wszedłem na polsat cyfrowy i tam najwyższa oferta jest za 89 zł.
Nie wiem więc skąd taki nalot na nc+. Jeśli dają możliwość wypowiedzenia umowy to niech cała polska migruje do konkurencji a nc+ ukarze w ten sposób samych siebie
@_komentator_: Ja mam w multimedia pakiet za 90 zł - telewizja cyfrowa, 114 kanałów + internet 120Mb. Kinomanem nie jestem więc nie mam HBO itd, discovery wystarczy :)
"firmę, która nie tylko nie respektuje tak podstawowych podstaw biznesowego savoir-vivre, ale wręcz łamie wszelkie zasady dobrego smaku. Nie tylko nie przedłuża korzystnych umów, ale w trakcie ich trwania zmusza klientów do zmiany na umowy znacznie mniej korzystne i to czasami nawet po ledwie miesiącu od podpisania takiej umowy. Jak widać stacja NC+ wyznacza nowe trendy w dziedzinie szacunku dla klientów."
Komentarze (110)
najlepsze
"okazywało się, że część z nich są to programy zdublowane (np. TVP 1 i TVP HD)"
Błąd! TVP 1 HD to to samo co TVP 1, TVP HD to zupełnie inny kanał.
Nie wiem więc skąd taki nalot na nc+. Jeśli dają możliwość wypowiedzenia umowy to niech cała polska migruje do konkurencji a nc+ ukarze w ten sposób samych siebie
no ładnie - trzeba by zrobić listę takich firm
IMO do takiego połączenia firm w ogóle nie powinno dojść.