Z nc+ jest tak jak było z Cyprem na początku - w żadnej telewizji o tym nie mówią, a afera jest na cały kraj. Rząd też ignoruje sytuację. JKM również na razie bez słowa na ten temat.
@xKoweKx: przecież na blogu (który właśnie usunął, fragment w powiązanych) wychwala Marsz Równości... a może to nie była obelga tylko ocena profesjonalisty :D
jak można być tak głupim i coś takiego publicznie pisać. Widać, że część ludzi nadal jest pewna tego iż są niezwalniani z pracy jak za komuny i mogą sobie jechać po potencjalnych klientach jak po burej suce. Cóż zawsze pozostaje konkurencja bo widać iż nc+ nie jest telewizją dla przeciętnego polaka.
@iron_fox: Mnie też to dziwi. Jak można mieć tak ograniczony rozum, aby nie domyślić się, iż za pisanie takich rzeczy na oficjalnym Fanpagu dużej firmy mogą wyniknąć nieprzyjemne konsekwencje? Szympans by to wiedział, a nawet jestem w stanie posunąć się o krok dalej i powiedzieć, że politycy również.
Miałem wątpliwą "przyjemność" siedzieć przez miesiąc w trakcie wakacji na przysłowiowej słuchawce jako osoba namawiająca do zwiększenia pakietu w Cyfrze. To, jak ta firma traktuje swoich klientów jest po prostu żałosne! Przykładem jest m.in oferowanie IDENTYCZNEJ umowy zarówno dla klienta który jest w Cyfrze od tygodnia jak i dla osoby która nieprzerwanie od ponad 11 lat jest u nich. Kwestia kolejna to nie informowanie klientów (zwłaszcza starszych wiekiem), że przy podpisywaniu nowej
@Kafarek555: Akurat z tym, że oferty dla nowych klientów i przedłużających umowę są takie same to nie jest nic dziwnego, bo jest tak w wielu firmach, którym zależy przy nasyceniu rynku tak samo na utrzymaniu klienta jak i na pozyskaniu nowego. Nie mogą sobie pozwolić na dawanie gorszych warunków nowym klientom, bo wtedy nikt by do nich nie chciał przejść. Czasami przy składaniu rezygnacji można dostać jakiś bonus zachęcający do pozostania,
Komentarze (121)
najlepsze
Poproszę o wersję dla słabowidzących i wskazanie tych wyjaśnień.