Pracownicy powinni się starać pozyskiwać klientów dla firmy, a nie ich odstraszać. Odbiorcy kodowanej telewizji mogą przecież przejść do konkurencji, albo zrezygnować z usług platform cyfrowych. C+ potrafiła nie tylko karać, za nieterminowy zwrot kart abonenckich, ale i wysłać rachunek pocztą po rezygnacji (za antenę po wielu latach) na kwotę 1 zł!
Kiedyś rozważałem nkę zamiast obecnego UPC (upc ma debilne ograniczenie multiroom do... 2 dekoderów :). Widzę że dobrze zrobiłem nie decydując się w końcu na ten krok, zwłaszcza że teraz jak widzę nawet cenę za multiroom powiększyli z 10 do 15zł za dodatkowy dekoder. Niezła durnota... życzę im poważnego odpływu klientów.
Komentarze (121)
najlepsze
Cyfra zresztą zawsze kojarzyła mi sie z akwizytorami probujacymi to wciskać ludziom.