NEWAG S.A. Lokomotywa Spalinowa 6Dg
W zmodernizowanej lokomotywie SM42 (6Dg) zabudowany został nowej generacji silnik spalinowy, wymieniono agregat prądotwórczy, zmniejszono zuzycie paliwa i oleju - ograniczając emisję zanieczyszczeń do środowiska.
Promozet1 z- #
- #
- #
- 56
Komentarze (56)
najlepsze
W stosunku do poprzedniczki jest chyba znacznie bardziej przeszklona.
Po drugie, takiego bełkotu marketingowego juz dawno nie słyszałem. Ktoś chyba się na wczesnych latach 90 zatrzymał z takimi hasłami
"najnowocześniejszy, naj naj, och ach i pare innych achów. A juz z tymi najnowocześniejszymi lampami halogenowymi to juz doj%!@li do pieca całkiem.
Brakowało tylko zeby elementy były ze stali kosmicznej i koniecznie dodać że z labolatorium NASA, oni zawsze tam pierwiastki mają niedostępne dla zwykłego ziemianina i w
Podobnie jest z ST44 potocznie zwane Gagarinami. Z tego, co wiem, praktycznie wszystkie na remonty jeżdżą do zakładów PESA, ale chyba tylko PKP Cargo ma je rozebrane do ostatniej śrubki i złożone od podstaw, na zmodernizowanych elementach.
Różnice na takich lokomotywach są kolosalne. Wystarczy porównać choćby pulpity sterowania:
Zmodernizowane gagariny z PESY śmigają w PKP LHS i u większości prywatnych przewoźników. Tak więc, nie tylko PKP Cargo jest odbiorcą.
Komentarz usunięty przez moderatora
Nie umniejszając świetnej pracy tych ludzi miałem wrażenie, że MY to znowu jednak 'montownia' ale to dobry krok naprzód w kierunku swoich technologii..
A lokomotywa ma fajne wyposazenie w kabinie. Mozna tam mieszkac prawie.
Skąd to rozwiązanie? Silnik elektryczny daje nam bardzo wysoki moment obrotowy już na starcie, czyli tam gdzie jest on przy tak ciężkich pojazdach bardzo potrzebny.
Komentarz usunięty przez moderatora