Najprościej ukarać kierowce. Pracodawca jest bezkarny ,a w większości przypadków on jest odpowiedzialny za brak środków na viatollu. ITD nie tyka przedsiębiorcy bo się boi ,że ten wynajmie prawnika bo go stać i wygra ,a biedny kierowca co może.
@cocolino_: To nie jest tylko wina braku środków, ten system ma swoje wady. Znam przypadek, gdzie kierowca jechał trasą i viatoll liczył mu bramkę po bramce a jednej nie odbił. Zatrzymało go ITD i zaraz kara, bo na pewno oszukał, wyłączył, zasłonił i co tam jeszcze nie wymyślą. Kierowca z gatunku tych przestraszonych i przyjął mandat chociaż twierdzi, że nawet tego urządzenia nie dotykał. Szczerze mówiąc, to jaki jest sens zasłonięcia
@white_duck: Na drodze od ITD w przypadku viatolla otrzymujesz "decyzje o nalozeniu kary administracyjnej", to nie jest jak z mandatem, ze mozesz sie nie zgodzic. Dostajesz koniec i kropka
@danielo86: bo jaki sens walczyć z wiatrakami... większość narodu jest tępa, głosuje jak TVN czy inny polszmat przykaże, dlatego nie ma możliwości zmiany stanu rzeczy....
Moment, moment - ale ile tych bramek musial Pan Zdzisiu nieswiadomie przejechac by uzbieral cwierc miliona na mandatach, skoro za jedna jest 3000zl kary? Bo jezeli dobrze licze, to 86.
Ja nie wiem, ile jest bramek razem w Polsce, ale cos mi sie wydaje, ze Pan Zdzisiu zapierniczal po Polsce nie placac za bramki swiadomie. A skoro za kazde zdjecie z radaru stacjonarnego sie placi mandat, to dlaczego ma byc inaczej w
Właśnie dlatego politycy tak bardzo nie chcą dać obywatelom dostępu do broni. Pan Ździsio mógłby się zdenerwować i iść do urzędu wyjaśniać swoje racje. Po 20 trupach urzędników, okazałoby się, że jednak problem można rozwiązać tworząc odpowiednie prawo.
@fledgeling: Nie trzeba tworzyć już więcej prawa. Wręcz przeciwnie - trzeba je uprościć i zwyczajnie pozwolić ludziom żyć własnym życiem. Reszta zrobi się sama.
Właśnie mam sobą uregulowanie kilkuletnich zaległości za niezapłacone bramki w Illinois, cztery ostatnie lata starałem ułożyć sobie życie w Polsce ale nie wyszło, jestem z powrotem w Chicago, zadzwoniłem za infolinię, kobieta powiedziała mi, że mam ponad ok $450 zaległości ale jak zapłacę $150 będzie uregulowane, chwilę później powiedziała, że zmniejszy do 45$, podałem numer karty kredytowej i sprawa jest załatwiona, ciężko uwierzyć ale to prawda, sam nie mogę do końca uwierzyć.
@prawdziwy-piotrek: i po zdaniu egzaminu teoretycznego może jeździć za kółkiem z kierowcą obok, dotyczy to prawka na pojazdy o masie całkowitej nie przekraczającej 26001 funtów. Wiem co piszę, informacja z pierwszej ręki, którą dam uciąć jeżeli to nie prawda :)
@RobbieG: Niech odbierają licencję nawet za pierdnięcie, w końcu zostanie kilka dobrze "ustawionych" firm przewozowych i przy monopolu przyp$@$%!!ą nam takie ceny za transport że będziemy na papier toaletowy zbierać trzy miesiące, szkoda że tak mało ludzi zdaje sobie sprawę że wszelkie utrudnienia, zaostrzenia, podwyżki i opłaty drogowe sprawiają że koszta transportu rosną i pokrywane są z naszych kieszeni
Komentarze (109)
najlepsze
nawarzyli piwa i płaczą, niech je piją teraz
Ja nie wiem, ile jest bramek razem w Polsce, ale cos mi sie wydaje, ze Pan Zdzisiu zapierniczal po Polsce nie placac za bramki swiadomie. A skoro za kazde zdjecie z radaru stacjonarnego sie placi mandat, to dlaczego ma byc inaczej w
@cysioland: Wp!%#@@%ił byś się świadomie w takie gówno ??
za nieaktualny dowód osobisty 5 000
za bramkę na drodze 3 000
za wycięcie własnoręcznie zasadzonego drzewa w ogródku 5000 - 500 000 lub wiecej
za miesiąc pracy średnio 3500 brutto
Rzecznik Praw Obywatelskich. Wielkimi literami na litość boską
http://najlepszadroga.pl/index.php?id=267
Chociaż jak patrzę na nowelizację ustawy, która zakłada odebranie CKZ i licencji przedsiębiorcy po stwierdzeniu 2 (słownie dwóch) naruszeń to ręce opadają: http://jazdaprawna.pl/2013/01/25/za-2-wykroczenia-w-ciagu-24-miesiecy-przewoznicy-urtaca-licencje-i-ckz-zgodnie-z-najnowszymi-przepisami/