"Niezwykłe piękno kodu Dooma 3"
!["Niezwykłe piękno kodu Dooma 3"](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_hXUWoPBx3jFSznF2UpmgVP6Imb1SqQd8,w300h194.jpg)
Artykuł opisujący styl kodowania id Tech 4. Pierwszy komentarz (C vs C++) pod artykułem od samego Carmacka.
![Shephard_](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Shephard__NUUpsMkwPN,q52.jpg)
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 20
Artykuł opisujący styl kodowania id Tech 4. Pierwszy komentarz (C vs C++) pod artykułem od samego Carmacka.
Komentarze (20)
najlepsze
Uch.. Programiści C++, którzy myślą że programują w C to największe przekleństwo tego języka : (. Autor zapomina o kontroli typów i tym że przeładowany operator << stał się standardem - znacznie częściej używa się go w kontekście "strumieni" niż do przesunięć bitowych.
Autor jest najwidoczniej zatwardziałym programistą C.
Odeszła mi ochota na kontynuowanie czytania, lamenty zatwardziałego programisty C. No i jeśli autor ma problemy z przydługimi deklaracjami iteratorów kontenerów (typedefy są mu najwidoczniej obce), po czym wspomina o "auto" (jakby w C++11 nie było foreach), to cóż więcej można powiedzieć.
Programiści traktujący C++ jak
Autor marudzi że STL jest taki bee, po czym przez kilka akapitów opisuje jak to id
A few comments:
In some ways, I still think the Quake 3 code is cleaner, as a final evolution of my C style, rather than the first iteration of my C++ style, but it may be more of a factor of the smaller total line count, or the fact that I haven’t really looked at it
Komentarz usunięty przez moderatora