Half-Life w wersji Alpha v 0.52
Coś dla wykopowych nerdów - tak wyglądał Half-Life na rok przed wydaniem wersji finalnej. Aż ciężko uwierzyć jak wielki postęp zrobiono przez zaledwie trochę ponad 12 miesięcy.
- #
- #
- 79
Coś dla wykopowych nerdów - tak wyglądał Half-Life na rok przed wydaniem wersji finalnej. Aż ciężko uwierzyć jak wielki postęp zrobiono przez zaledwie trochę ponad 12 miesięcy.
Komentarze (79)
najlepsze
źródło: comment_29Sm5RmTZscelLR7nWqtPH1OFBg8veTc.jpg
Pobierz@majas: bo to dlatego, że pierwsza wersja SC była oparta na silniku z WC2, ale ludziom się to nie spodobało, więc napisali cały silnik od nowa.
Taki sucharek mi się przypomniał przy tej okazji:
Dlaczego Ćpuny najczęściej wybierają T-Mobile?
Bo mają tablety za złotówkę :D
Może inaczej: nawet 5 lat później animacja szkieletowa nie była standardem w grach.
HL 1 był jedną z pierwszych gier z animacją szkieletową. Nie chcę kłamać, że pierwszą bo nie mam takich źródeł, ale na pewno przyczynili się do rozpropagowania idei :)
Black Mesa bardzo mnie wciągnęła i uważam ją za
Tak naprawdę to tylko kwestia przyzwyczajeń. Mnie na początku raziło HECU w BM, ich odzywki bez radia. Teraz wręcz przeciwnie, razi mnie HECU w HL1.
Half-Life to swojego czasu najwiekszy hit kafejek internetowych. Pamietam jak pod koniec podstawówki/poczatek gimnazjum chodziło się do kafejek postrzelac w half-lifa albo cs'a :D Dwa pietra nizej slychac bylo strzały i krzyki :p
http://www.reddit.com/r/gaming/comments/1665n3/update_finally_got_a_copy_of_that_half_life_alpha/
- ciemno
- niemal brak bujających się lamp
- zwykle jedno źródło światła
No i rozgrywka na zasadzie: idziesz, nie widzisz gdzie, robi się pomarańczowo, za tobą spawnuje stworek, odwracasz się i go zabijasz, idziesz, nie widzisz gdzie, robi się...
Gdzie w finalnej wersji były takie momenty jak w alfie, kiedy stworek zaczyna odbijać się w szybie, wychodząc z ukrycia? Nie było.
A,
Nie wyciągał bym tak dalece idących wniosków na podstawie tego dema.
@GryzoncaSkarpeta:
specjalnie zainstalowałem HL1 i sprawdziłem, postać nie kiwa się przy rozpoczynaniu ruchu ;)
https://zwieracz.wordpress.com/2009/03/04/dawno-temu-w-polskich-pismach-growych/