Co się dziwić jak nie ma wyznaczonych standardów ile osób powinno pracować na takiej infolinii. Zapewne pracuje tylko 20 osób na całą Polskę. Na takich infoliniach taki człowiek nie wie ile czekałeś i ma to w d4. Wyobraź sobie że ten człowiek siedzi i non stop odbiera telefony od takich zgredów jak ty, którzy zamiast zadać konkretne pytanie to jeszcze nie wiedzą co chcą. Gościa takiego rozliczają z czasu jaki rozmawia z
y jaką reprezentuje (nazwa rejestrowa, KRS, NIP). Albo tłumacze idiocie, że przysyłają mi niemoją FV, a on, że mogę wysłać im faks z nowymi danymi jak chce na inny adres.
No i pewnie koleś myśli, że długi czas oczekiwania to wina tego konsultanta. Swoją drogą ciekaw jestem, czy zezwolił na publikację jego danych osobowych w sieci, przecież to nie jest osoba pełniąca funkcje publiczne, ani jakaś "pudelkową sława". Bezprawne publikowanie danych osobowych to nie tylko wykroczenie, ale i jest podstawa do odszkodowania.
A poza tym, jak się nie można dodzwonić gdzieś to jeszcze można przez internet załatwić sprawy, czy w przypadku sieci
p@#!#%!enie. Ja do Plusa dzwoniłem dwa razy, za każdym razem odebrano szybko. Na podstawie własnych doświadczeń mogę powiedzieć że CC odpowiedziało szybko. Tutaj gościu dzwoni (nie wiem który raz) ale długo sobie poczekał i na podstawie tych doświadczeń może narzekać że firma ma go w dupie. W obu przypadkach będą to opinie całkowicie subiektywne. Żeby było rzetelnie ktoś musiałby zap@%%!@@ać przez dłuższy czas dzwoniąc co chwila na infolinię i mierzyć im czas
Załóż w plusie zgłoszenie serwisowe w marcu 2012 - rozwiązania brak, mamy grudzień 2012, a telefon jak gubi zasięg i nie łączy rozmów tak ... gubi zasięg i nie łączy rozmów. Całe szczęście w lutym koniec umowy z plusem i po 10 latach się rozstajemy.
A propos telefonów do różnych miejsc, to nie tak dawno próbowałem się dodzwonić do X-komu. U nich odbiera jakaś automatyczna sekretarka i puszcza muzyczkę, podaje też które mamy miejsce w kolejce oczekujących. Nie udało mi się dodzwonić ani razu, a kasę przej!$#łem, bo przecież połączenie było.
Jaja. Przenieście się do play jak nie mieszkacie na wsi (zasięg). Do mnie dzwoni konsultant raz w miesiącu spytać czy wszystko ok. A bok odbiera zwykle po kilku sekundach.
Komentarze (20)
najlepsze
@ZOOMAN:
w jakiej sieci pracujesz ;) ?
A poza tym, jak się nie można dodzwonić gdzieś to jeszcze można przez internet załatwić sprawy, czy w przypadku sieci