Życie po śmierci PKS
Była transportową potęgą, dziś jest dla ministra Skarbu Państwa piątym kołem u wozu. Państwowa Komunikacja Samochodowa, rozbita na mnóstwo małych spółek, umiera trawiona likwidacjami i upadłościami.
c.....o z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 102
Była transportową potęgą, dziś jest dla ministra Skarbu Państwa piątym kołem u wozu. Państwowa Komunikacja Samochodowa, rozbita na mnóstwo małych spółek, umiera trawiona likwidacjami i upadłościami.
c.....o z
Komentarze (102)
najlepsze
Prędkość 60km/h jest dopasowana ze względu na jeżdżące jeszcze stare autosany, które szybciej nie jeżdżą z przyczyn technicznych.
Za granicą jakoś to potrafi funkcjonować, więc podejrzewam, że tradycyjnie już, w Polsce zarządy PKSów nie znają się na swojej pracy.
@raj: Z tym PKP to akurat nie jest żart. PKS przegrał z PKP i to z kilku powodów i przez kilka czynników.
1. Rosnące ceny paliwa (patrząc przez pryzmat 5-10 lat) - narzekają kierowcy spalając 7-8l/100km, a jaki to cios musiał być dla takich autobusów, które są starą flotą i palą jak
W pobliżu Warszawy większość osób wybiera kolej ze względu na
No właśnie. I w tym sęk. Ktoś wierzy, że polscy politycy sa w stanie tak na to popatrzeć?
Dla zainteresowanych polecam wejść na rozkład PKP i zobaczyć trasę Poznań - Szklarska Poręba.
Nazwa wymieniona w opisie obowiązywała od 1945–1992.