Valve: Linux jest lepszy do gier od Windows 8
![Valve: Linux jest lepszy do gier od Windows 8](https://wykop.pl/cdn/c3397993/link_wdqkUOXMFEKTxRQ2HDyk3ygRWWCkX4Kw,w300h194.jpg)
To nie pierwszy raz, gdy Valve zachwala Linuksa jako platformę do gier lepszą od Windows. Pytanie tylko: co na to inni deweloperzy gier?
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 147
To nie pierwszy raz, gdy Valve zachwala Linuksa jako platformę do gier lepszą od Windows. Pytanie tylko: co na to inni deweloperzy gier?
Komentarze (147)
najlepsze
Lepiej. Myślę że fakt wykorzystania dobrego przenośnego silnika nie wymaga nawet wejścia na Linuksa by zbudować dla niego binarkę (Unity tak ma z Mac OS
Poza tym Unity to nie zabawka ani mały silnik. Coraz większe projekty na niego wchodzą: http://eternity.obsidian.net/. A tu coś od Codemasters: https://www.f1onlinethegame.com/
EDIT: Dla Obsidiana wydanie wersji na Windowsa, Maca i Linuksa w tym wypadku już nie jest opcją, tylko oczywistością, co jest napisane wyraźnie na ich stronie. Możesz mówić, że komercyjnie się to nie opłaca i wysuwać swoje argumenty ile chcesz, ale prawda jest taka że powstało narzędzie, dzięki któremu multiplatformowość
Bzdura numer 1. Open Source czy Free Sofware nie wyklucza płacenia za oprogramowanie. Nie bez powodu mówi się Free as freedom, not as free beer. Zresztą kto najwięcej kasy topi (jak wspomniał Brut_all) w HIB
Ciekawe, wytłumacz mi w takim razie, dlaczego chyba we wszystkich edycjach Humble Bundle to właśnie linuksiarze płacą średnio najwięcej, OSXowcy są drudzy, a użytkownicy windowsa na samym
Raczej za kilka lat, ale gorąco kibicuję w tym temacie Valve i sam przekonam się zapewne jako jeden z pierwszych. Może już sprawdzę tą betę o ile jest ogólnie dostępna :)
Komentarz usunięty przez moderatora
I tylko dlatego zakopię, bo pisanie takich rzeczy obniża wiarygodność artykułu do zera.
Oczywiście wszystko jest kwestią gustu, ale pisanie "po co komukolwiek granie na PC" jest lekką przesadą... Tym bardziej, że przy obecnej wydajności PC konsola zaczyna
Próba ruszenia windowsów jest zabawna -
Gry są robione "na androida" czyli na jego wersję javy, nie na "na linuksa".
@koszernyrozum: co za stek bzdur. Sugerujesz, że kompresja pointerów nie istnieje, a 32-bitowy integer na platformie 64-bitowej nagle zajmuje 2x więcej pamięci?
Nie znam się, ale wypowiem się, czy po prostu trollujesz z zamiłowania?