Multiplayer shooter w przeglądarce - polecam otwierać na chrome
TL;DR;
link do gry
Niektórzy już ten projekt znają z mojego spamu na mikroblogu. Postanowiłem wrzucić go do wykopaliska ponieważ zmieniamy świat projektu na taki jaki
był na początku jest to więc ostatnia okazja, żeby polatać jeszcze w kosmosie. Chciałbym też poznać wasze opinie - sugestie - co można z tego zrobić - jak to widzicie - czy wolicie kosmos, ktorego jest już pełno czy poważniejszy klimat ala te samoloty, do których wracamy.
Trochę o projekcie:
Jest to multiplayer shooter pisany w javascript. Po stronie serwera leży node.js - klient natomiast opiera się o szumny marketingowy termin HTML5. Kod piszę
ja - po godzinach. Grafikę rysuje kolega
Perski. Nie mamy żadnego sponsora dlatego projekt ciągnie się raczej powoli :)
Komentarze (115)
najlepsze
http://www.play.vg/games/4-Asteroids.html
Nic nie widzę, Firefox 16.0.1
A tak na poważnie to całkiem fajne - idealne jeśli nie ma się zbyt dużo czasu, a chce się w coś pograć
Tylko tak jak już ktoś pisał - sterowanie trochę dzikie
Komentarz usunięty przez moderatora
2. Synchronizacja gry. Jak wygladaja szczegoly ? Na serwerze tyka zegar ?
3. Mechanika gry dzieje sie na serwerze a klient wysyla tylko co robi w danym tyknieciu zegara serwera ?
4. Particle ? Ile maks na scenie ?
5. Czy kompresujesz dane na warstwie komunikacyjnej ?
@rezoner: spoko spoko, serwujesz jako text/html więc w browserze mi wyświetliło wywalając newline'y, faktycznie źródło jest ok, dzięki :)
Komentarz usunięty przez moderatora
Meteorytów nie będzie. Ściągam akcję na ziemię - bedą latające wyspy :)
Komentarz usunięty przez moderatora
http://www.lostgarden.com/2007/04/free-game-graphics-tyrian-ships-and.html