Żeby wydawało się, że postacie myślą- wywiad z Mieszkiem Zielińskim
Programistą AI. Często mówi się, że przeciwnikami albo postaciami pobocznymi w grach wideo kieruje "sztuczna inteligencja". Ile jest w tym algorytmów, ile iluzji, a ile "prawdziwego myślenia"?
X.....a z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 26
Komentarze (26)
najlepsze
btw. a w hitman jak np. podłożysz bombę i użyjesz jej, a jesteś gdzieś daleko z cywilami, nie zaatakuje cię AI?
Albo jak zastrzelisz kogoś z daleka, uciekniesz i przebierzesz się za kogoś (nikt cię nie widział nawet jak strzelałeś), to przeciwnik i tak w sekundę wie, że to ty jesteś wrogiem?
W niektórych grach skradankowych głupie jest to, że przeciwnik stoi naprzeciw ciebie 10 metrów dalej i cię nie
Najbardziej nienawidzę w grach teleportowania przeciwników. Najgłupszy, najprymitywniejszy i dewastujący całe wczucie trick dla utrudnienia rozgrywki. Idąc na miejsce akcji obserwujesz teren (mapę). Wiesz, że za Tobą nikt nie szedł. Nagle przeciwnik wyskakuje zza pleców. Idąc tyłem możesz czasami nawet zauważyć jak typ materializuje się. Zasadzka, zaskoczenie - ok, ale sensownie! Nie jest aż tak trudno zrobić na mapie zakamarki, gdzie mogą się ukryć przeciwnicy. Żeby gracz nie mógł oszukać,
E tam. Dopiero wtedy zabawa się zaczyna :)
http://a.asset.soup.io/asset/3812/5578_627c.gif
wymieniając cztery ostatnie tytuły:
empire - ustaw rząd strzelców i jeśli to ty atakujesz to artylerię ustaw by była zdolna sięgnąć wroga, wróg atakuje, przestaw artylerię na ostrzał kartaczami(śrutem) wróg podejdzie będzie strzelał do żołnierzy ale nigdy do wyniszczającej go kartaczami artylerii, jak go wyniszczy to wróg zacznie uciekać, jazdą dobij
napoleon - j.w.
shogun - NAJLEPSZE AI ale mimo
Komentarz usunięty przez moderatora