@VooDoo11: Odpalasz sobie grę,a tu nagle wyskakuje wielkie logo EA. Świat Oddworld jest całkowicie przeniesiony w 3D a postacią kierujemy z perspektywy trzeciej osoby. Dostajesz całą gammę pojazdów, broni i multiplayer z trybami takimi DM, CTF itd. Dowiadujesz się, że można się ścigać, uczestniczyć w widowiskowych rzeziach itd. Gra jest tak napakowana, że myślisz, iż ma już wszystko, ale okazuje się, że w 20GB gry zabrakło miejsca na rozbudowaną, humorystyczną fabułę
@mateo512: Mam te same spostrzeżenia, otworzyłem ten wykop tylko po to, by znowu usłyszeć ten dialog, a zawiodłem się jeszcze bardziej niż jakbym go w ogóle nie usłyszał...
Ta gra miała zajebisty klimat, długie godziny spędzone na PS1 i męczarnie z p%$#@@$onym Sligiem... Samo intro tak wciągało, że chciało się tą grę przejść za pierwszym razem.
@bedelegenda: Oby! Weź pod uwagę, całokształt tej gry. Nie sama rozgrywka była interesująca, ale świat i otoczka. Przede wszystkim filmiki, muzyka i klimat.
Polecam wyszukać na youtubie i obejrzeć po kolei filmiki wstępne do rozdzialów
@Blaskun: gdyby dało się po prostu zapisywać w dowolnym momencie to gra byłaby za prosta, ale trzeba przyznać że poziom trudności był cholernie wysoki (albo tak mi się wydaje, bo jednak trochę lat minęło od czasu gdy się w to grało)
@qweq3: hmmm... z tego co pamiętam to przeciwnik mógł Abe'a gonić między ekranami... na 100% mógł w Exodusie, bo tam niekiedy całe poziomy polegały na stałym uciekaniu przed bandą Slogów
@IamN42: W obu częściach gonili do upadłego. Zmiana ekranu nie resetowała ich - tzn. jeśli już któregoś obudziłeś to stał tam obudzony ze strzelbą gotową do ubicia cię.
To była absolutnie fantastyczna gra. Juz nie mogę się doczekać nowej wersji.
Tylko mam nadzieję, że nie zrobią jej, jak to ostatnio modne, tak łatwej i krótkiej, że można będzie przejść w jednym podejściu w trzy godziny, w dodatku z podpisanymi wszystkimi dźwigniami i pułapkami i wielkimi neonowymi znakami dla inteligentnych inaczej, mówiącymi dokąd trzeba iść.
To chyba najabrdziej denerwuje mnie w większości nowych gier: traktuje się tam gracza jakby byl niedorozwinięty
za łebka gra była dla mnie świetna ale strasznie trudna, nie tak dawno ją zainstalowałem i szczerze mówiąc gra się praktycznie nie zestarzała porównując do np. spikselowanego carmagedona w którym rozkiminiałem jak w to dało się grać i ile trzeba było wyobraźni użyć żeby dostrzec w tym fun. Warto powrócić do poprzednich części czekając na ten remake... ale oprócz klimatu pozostał również poziom trudności który nadal mnie przerastał :)
NO kuźwa wreszcie remake, który wygląda jak pierwowzór, dostosowany rozdzielczością do nowszych technologii.
Biorę w ciemno, mam nadzieję że poziom trudności będzie podobny jak w oryginalnym Abe's Oddyseye. Szkoda tylko, że usunięto bardzo fajny element jakim było wykańczanie Sligów, na filmiku prezentującym gameplay wyparował jakąś niebieską mgiełką, podczas gdy w oryginale eksplodował bardziej widowiskowo niż przechodnie w dowolnej części Carmageddona.
NO kuźwa wreszcie remake, który wygląda jak pierwowzór, dostosowany rozdzielczością do nowszych technologii.
@shiverr: Są i nieliczne przykłady dobrych - "Settlers II 10-lecie" z przejściem z 2D na 3D nic nie popsuł, zachował wierność, a nawet dołożył wyłączanie transportu monet do baraków jako stan domyślny.
Jak dla mnie kolejne gry w świecie Oddworld nie były najgorsze. Jak znacie fajne platformówki z tamtych lat? Do głowy mi chwilowo przychodzi tylko heart of the darkness.
Komentarze (64)
najlepsze
* Hello
- Hello
* Follow me
- Okay!
a druga sprawa to wyparowujący, a nie wybuchający przeciwnik.
Poza tymi dwoma detalami gra zapowiada się nadal klimatycznie :P
Dialog jak przy ugadywaniu się na wódkę : )
ja tam zostanę przy oryginale
Polecam wyszukać na youtubie i obejrzeć po kolei filmiki wstępne do rozdzialów
@Kaczorra: Dokładnie tak (grałem w zeszłym tygodniu).
Można usuwać te najstarsze z poziomu systemu operacyjnego sortując po dacie, co trochę łagodzi problem.
Komentarz usunięty przez moderatora
Pewnie dadzą wszystko to samo o sprzedadzą jako odświeżony kotlet...
a ja... a ja i tak kupie...
obym się mylił i coś ciekawego dodali..
Tylko mam nadzieję, że nie zrobią jej, jak to ostatnio modne, tak łatwej i krótkiej, że można będzie przejść w jednym podejściu w trzy godziny, w dodatku z podpisanymi wszystkimi dźwigniami i pułapkami i wielkimi neonowymi znakami dla inteligentnych inaczej, mówiącymi dokąd trzeba iść.
To chyba najabrdziej denerwuje mnie w większości nowych gier: traktuje się tam gracza jakby byl niedorozwinięty
Biorę w ciemno, mam nadzieję że poziom trudności będzie podobny jak w oryginalnym Abe's Oddyseye. Szkoda tylko, że usunięto bardzo fajny element jakim było wykańczanie Sligów, na filmiku prezentującym gameplay wyparował jakąś niebieską mgiełką, podczas gdy w oryginale eksplodował bardziej widowiskowo niż przechodnie w dowolnej części Carmageddona.
@shiverr: Są i nieliczne przykłady dobrych - "Settlers II 10-lecie" z przejściem z 2D na 3D nic nie popsuł, zachował wierność, a nawet dołożył wyłączanie transportu monet do baraków jako stan domyślny.
Komentarz usunięty przez moderatora
Wybacz , ale sterowanie na ekranie dotykowym to koszmar. Co innego PsP czy inna dedykowana konsola.
Pokay!
@Pieczarka: Raz, było tylko na PSX (ale PSXa teraz już się dobrze emuluje), dwa warto zagrać po przejściu Neverhooda żeby wiedzieć co i jak.
Skullmonkeys!
http://www.youtube.com/watch?v=LKdADhk0HYo