I pomyśleć, że tacy instruktorzy uczą ludzi jeździć...
Nie dość, że "instruktor" myli pojęcia i bredzi od rzeczy, to na dodatek widać "sprawność" pojazdu... I to wszystko w ponoć najlepszej szkole jazdy we Wrocławiu... Odradzam...
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 242







Komentarze (242)
najlepsze
1,2,3 to biegi z większym momentem: przy ustawieniu numerka X skrzynia zaczyna od 1 i zatrzymuje się na X, do tego moment zmiany biegu jest przesunięty na wyższe obroty. Chodzi o jazdę pod górkę lub ze zwiększonym obciążeniem.
S - nie używa się przy wyprzedzaniu (od tego jest
Poza tym mały głód :)
1. "Sniezynka" nie powoduje spiecia dyferencjalu - jest to opcja zimowa, ktora powoduje ze skrzynia rusza z 2 lub 3 biegu (zaleznie od modelu skrzyni) zeby zapobiec slizganiu sie kol na jedynce.
2. Przelozenia oznaczone "1", "2" i "3" blokuja zmiane biegu powyzej okreslonego, wiec na 1 uzywasz tylko jedynki, na 3 uzywasz jedynki, dwojki i trojki. Sa to przelozenia uzywane do wjezdzania na strome
Nie pamiętam już liczb, ale czytałem swego czasu jakiś artykuł o tym i zdawalność na automacie jest bardzo wysoka, zdecydowanie wyższa niż na manualu. Wynika to zapewne z faktu, że kursant w takim aucie skupia się praktycznie w 100% na sytuacji na drodze, odpada mu cały ceremoniał operowania skrzynią manualną, a która to umiejętność często szwankuje u młodych kierowców. Sam pamiętam, jak mi na