i czemu nie ma u nas takich?? a no .... bo w zarządach dróg siedzą jakieś ciecie postkomunistyczne(a może trafniej, neokomunistyczne) co aby zwiększyć bezpieczeństwo na drogach to je zwężają lub dają wysepki(aby za szybko broń boże nie jechać..bo to nie bezpieczne...) a ten koleś, prawdopodobnie pasjonat z głową na karku być może nie ma papierka a być może nie ma koneksji(mniejsza o to że nie jest z Polski;)). Jakby każdy był
Ja zamiast tego pochylił bym się nad strefami buforowymi dla motocykli przed samochodami. Motocykl w przeciwieństwie do roweru zawsze ruszy szybciej od samochodu. Dlatego powinna powstać przestrzeń przed linią samochodów, właśnie dla motocyklistów. To że jedziemy bokiem zmniejsza korek, to że ruszamy szybciej, zmniejsza następny korek. Rowery na ścieżki rowerowe i do lasu, a infrastrukturę drogową powinno się zdecydowanie przystosować pod poważne pojazdy jak samochody i motocykle.
@blubi_su: Daj kasę na ścieżki, to będziemy jeździć ścieżkami, a argument 'jak się boi jeździć rowerem, to po co nim jeździ?' jest wzięty kompletnie z dupy.
Sorry, ale sprawiasz wrażenie warszawiaka-motocyklisty ze strasznym bólem o to, że rowerzyści mają teraz takie same prawa jak motocykle/samochody. A co do stref buforowych - po co Wam one, i tak zawsze jesteście mądrzejsi i się wpychacie między auta, byleby szybciej ruszyć spod świateł, bo
Komentarze (159)
najlepsze
Wymyślono dawno temu tunele i kładki.
@blubi_su: Sam wyp%#!!%!aj do lasu.
Sorry, ale sprawiasz wrażenie warszawiaka-motocyklisty ze strasznym bólem o to, że rowerzyści mają teraz takie same prawa jak motocykle/samochody. A co do stref buforowych - po co Wam one, i tak zawsze jesteście mądrzejsi i się wpychacie między auta, byleby szybciej ruszyć spod świateł, bo