@kams: Dlatego zrobili klasę np. biznes, aby oni przepłacali przy okazji dają innym bilety, które nie generują im zysków, jednak mogą zapełnić miejsca w samolocie. Lepiej wyjść w tym przypadku na zero niż dopłacać do interesu.
Przecież w ten sposób LOT otworzył i zaraz zamknął połączenie z Hanoi, zainteresowanie było połączeniem, jednak nie było klientów klasy biznes;]
@bluemusic: W tym że nie wszyscy chcą podróżować tylko do Warszawy, ale są też tacy szaleńcy którzy marzyli o bezpośrednim locie z punktu A do B bez przesiadki (i podwójnym koszcie) w mieście które posiada największy cyrk świata...
@murdoc: Na krajowych z OLT tylko raz Wro-Waw-Wro (wcześniej kilka razy ta sama trasa z LOT), niestety inne interesujące mnie połączenia nie były możliwe i samochód był jedyną alternatywą (mając wybór 15h w jedną stronę i 789 pln od osoby wobec 6h w jedną stronę i 200 pln za paliwo tego wyboru praktycznie nie ma)...
Komentarze (31)
najlepsze
Przecież w ten sposób LOT otworzył i zaraz zamknął połączenie z Hanoi, zainteresowanie było połączeniem, jednak nie było klientów klasy biznes;]
@bluemusic: O to trzeba guru zapytać
Komentarz usunięty przez moderatora
O czym Ty bredzisz? Jaki monopol? Chcesz to zakladaj firme i przewoz ludzi, kto Ci broni?
W Polsce, nie w zadnej polszy.