Silnik gier Unity 4 dostał natywny port na Linuksa
Biorąc pod uwagę ilość tytułów wykorzystujących Unity, będzie się działo. Ciekawostka: podobno ludzie od Cry Engine i Unreal Engine uważają Unity za poważnego przeciwnika.
k.....2 z- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- 51
Komentarze (51)
najlepsze
Ale dobry okres dla gier na Linuksa. Amenesia, Oil Wars, teraz Unity, cały czas jakieś mniejsze produkcje w Humble Indie Bundlach..., niedługo Wasteland 2.
Nie tylko Wasteland2, ale i Carmageddon (chyba początek 2013). Za to przed końcem roku Amnesia: A machine for pigs.
Ciekawy post o Unity.
Komentarz usunięty przez moderatora
Sierpień.
Klient ma daleko gdzieś na czym tworzy się gry, programy itp itd etc. Dla klienta ważne jest na czym działa owo oprogramowanie.
O wsparciu Linuksa przez Unity wiedzieliśmy już od dawna. Zwłaszcza że jak wspomniano na początku, Wasteland 2 Briana Fargo (twórca W1, Fallout 1 i 2) zapowiedział wsparcie dla Linuksa więc jeżeli wybrali Unity (co już było od dawna wiadomo) to było jasne że Unity będzie Linuksa
Klient może ma gdzieś ale silnik kupuje twórca - przy blenderze który daje dobrą dozę 3D narzędzia dla silnika powinny być również w wersji linuksowej.
Z tym tworzeniem softu na wszystkie platformy przez wrapper w postaci okna przeglądarki to bym nie przelukrowywał - rozmawiasz z webdeveloperem który również tworzy w ten sposób aplikacje (głównie na iOS). Z tym jest więcej problemów niż