Ostatnio dużo na wykopie przykładów oszukiwania klientów, to postanowiłem podzielić się pozytywną przygodą mojej siostry z drogerią Rossmann w Poznaniu.
W ostatni czwartek wybrała się na zakupy po krem Lirene Ideale 45+, cena około 40zł (dokładnie nie pamięta jaka widniała na półce). Po skasowaniu zdziwiła się, że za całość kasjerka prosi 5,48zł. Zwróciła uwagę kasjerce, że coś jest nie tak- sam krem kosztuje kilka razy więcej (nie chciała, żeby kasjerka miała jakieś problemy). Pani kasjerka zawołała kogoś (prawdopodobnie jakiś kierownik itp) ten spojrzał i zadecydował, że ma sprzedać jak wybiło i za chwilę będą naprawiać błąd.
Miła niespodzianka i uczciwe podejście, równie dobrze mogli zmienić cenę i skasować zgodnie z etykietą na półce.
Wydaję mi się, że warto nagłośnić pozytywne zachowania sklepów, a nie tylko piętnować te negatywne.
ps na potwierdzenie paragon :)
![](https://www.wykop.pl/cdn/c0834752/01sBDhL_r4w9dNBMXogN0ea4CxlM1hKoPjmiyUCo,wat600.jpg?author=robert83&auth=375a3d752075ffbc0f0ade884e2b5227)
Komentarze (218)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
"na gówniarza" to taki styl kupowania. Przebierasz się za dzieciaka, żebyś mógł kupić sobie Kaczora Donalda etc. unikając dziwnych spojrzeń sprzedawczyni w kiosku, uważającej, że jesteś na to za stary :)
@Sebeq92: znajomy widział taką sytuację: do okienka w kiosku podchodzi dziadek i mówi
- poproszę
@Islam: To zwykle robisz coś jeszcze? :>
Ostatnio byłem w Deichmannie i tak otwieram pudełko z butami a tam:
Buty, Okulary przeciwsłoneczne, smycz z kluczami (do samochodu - jakaś toyota, prawdopodobnie do mieszkania i mnóstwo innych kluczyków) zaniosłem do kasy w razie jakby ktoś szukał.
Na półce była jedna cena, wbiła mi wyższą cenę. Zwróciłem uwagę, poszła sprawdzić, wezwała kierownika, zmienili nabitą cenę, zapłaciłem mniej.
Plus dla nich.