Tak się kończy "liberalizacja", "prywatyzacja" i inne nośne hasła :(
Powinna być jedna wielka scentralizowana spółka państwowa o nazwie PKP SA, w której państwo byłoby większościowym udziałowcem. Teraz różnych spółek jest conajmniej kilkadziesiąt czego wynikiem jest oczywiście CHAOS, przerost biurokracji i ogromne marnotrawstwo.
Trudno powiedzieć, na ile spółek zostały podzielone koleje w Polsce... nie znalazłem jakiejś konkretnej listy. O niektórych zapewne wiedzą tylko ich prezesi ;)
Nie wiem co się kryje pod nazwą "remont". Ale w niemczech/ francji/ USA jak coś się popsuje to się wymienia na nowe ... A w polsce co? doszlifuja troszke tory? wymienią pare śrubek? podsypią kamyczków? i to niby usprawni kolej? Kasy mamy w ch... tylko, że złodzieji jeszcze więcej...
Komentarze (5)
najlepsze
Powinna być jedna wielka scentralizowana spółka państwowa o nazwie PKP SA, w której państwo byłoby większościowym udziałowcem. Teraz różnych spółek jest conajmniej kilkadziesiąt czego wynikiem jest oczywiście CHAOS, przerost biurokracji i ogromne marnotrawstwo.
http://wiadomosci.wpr24.pl/pkp_dziesiatki_spolek_pod_jednym_szyldem
http://pl.wikipedia.org/wiki/Polskie_Koleje_Pa%C5%84stwowe#Sp.C3.B3.C5.82ki_grupy_PKP
Trudno powiedzieć, na ile spółek zostały podzielone koleje w Polsce... nie znalazłem jakiejś konkretnej listy. O niektórych zapewne wiedzą tylko ich prezesi ;)
Na rynku kolei nie