Wpis z mikrobloga

@TadeuszSynZygmunta: #revoid to super gra. Od wczoraj się zagrywam w wolnych chwilach i mam kilka spostrzeżeń.

1. Dźwięk zdobywania gwiazdek jest opóźniony o 1.5 sekundy - miło by było to dopracować.

2. Bonus spowolnienia czasu w tej postaci służyłby do unikania szybko lecących asteroid, które za późno wykryliśmy aby zareagować, jednak do jego uruchomienia potrzeba włączyć menu i uruchomić bonus, no i jeszcze uniknąć szybkiej asteroidy.. co krótko mówiąc czyni ten bonus bezużytecznym.

Znacznie lepiej by było aby poświęcić samo spowolnienie na rzecz czasu w którym ono trwa. Przykładowo obniżyć spowolnienie o połowę rzeczywistej szybkości asteroid, na czas 10 sekund.

3. Pasek życia można by zamienić na serca. Mała asteroida zabiera pół serca, a duża zabiera całe. Bardziej czytelne rozwiązanie i sam gracz się bardziej cieszy jak widzi ile serc uciułał do dyspozycji.

a) pękająca szybka w hełmie - im mniej życia nam zostało tym szybka bardziej pęka.

5. Większa różnorodność. Po pewnym czasie gra staje się monotonna bo w sumie nie osiąga się w niej zbyt wiele, ale Ty w tej grze masz niesamowity potencjał rozwoju!

a) Cel - Planety. Zaczynamy od Ziemi, po przebytej odległości 1000 (Trzeba by było popracować nad jednostką miary) docieramy do kolejnej planety w układzie słonecznym, w tym momencie kosmonauta przyspiesza i znika nam z oczu u góry ekranu i wyświetla się nam podsumowanie przebytego odcinka.

Kolejne gry zaczynamy już od planety do której dotarliśmy. Każda kolejna planeta to +500 odległości do pokonania, więc gracz będzie miał jakiś cel i spędzi w grze o wiele więcej czasu.

b) Za gwiazdki można by kupować znacznie więcej rzeczy takich jak

- Przeróżne stroje kosmonauty - Głowa osobno, ciało osobno - od śmiesznych i dziwacznych, oraz różnokolorowych kombinezonów, po ekskluzywne czarne do kompletu hełmy ze złotą szybką.

- Plecak - samego plecaka nie widać, ale to nie znaczy, że nie może umilać nam gry. Kosmonauta lecąc do przodu mógłby zostawiać za sobą dym, bąbelki, serpentyny, cukierki, lub mógłby wydobywać się z niego płomień który rozpędza kosmonautę, lub mogłyby być do niego zamontowane proste małe skrzydełka po bokach, oczywiście to wszystko jeśli wcześniej wykupimy takie ulepszenie za gwiazdki.

Jest to dobre o tyle, że wyjaśniłoby czemu kosmonauta cały czas przyspiesza, bo jak wiadomo bez grawitacji, lecąc w jednym kierunku nie masz prawa przyspieszyć, no chyba że coś doda Ci dodatkowej energii.

c) Asteroidy nie muszą być białe i wciąż te same. Pomiędzy odcinkami mogłyby być różnorodne (kamienne, lodowe asteroidy, lub z lawy, oraz takie w delikatnych odcieniach fioletu, zieleni itp.)

d) Zamiast diamentu mógłby być batonik po którym kosmonauta na krótki czas tyje i lekko się powiększa.

Mam tyle pomysłów w którym kierunku mógłbyś iść.. Masz tu całą piaskownicę do dyspozycji i ta gra mogłaby być hitem. Jedyne czego brakuje to celu w grze typu kolejne planety i galaktyki oraz customizacji postaci z jajem, dzięki którym mógłbyś wprowadzać okazjonalne kombinezony typu dynia zamiast hełmu, albo na hełmie naciągnięta czapka świętego mikołaja, z jego kombinezonem a zamiast plecaka wór, z którego wylatują prezenty, oraz brakuje różnorodności asteroid.

Tyle z mojej strony. Mam nadzieję że po trzech miesiącach nie spoczniesz na laurach i teraz dopiero się zacznie twórcza praca nad rozwojem tej gry, bo naprawdę! Masz niezły potencjał w tej grze.
traceur07 - @TadeuszSynZygmunta: #revoid to super gra. Od wczoraj się zagrywam w woln...

źródło: comment_SgaRt4JX2sLi1yWHCHLMbclX6C8dhriQ.jpg

Pobierz
  • 5