Aktywne Wpisy

Admiral_Kreweta +35
ja #!$%@? ale wstyd XD
#danielmagical
#danielmagical

troche maczuga
jeszxxe ziomek bata skręcił a 1.7 czeka w domku, przedchwila przedostatnia lage jadłem ale #!$%@? tam.
a co tam u was?
#narkotykizawszespoko #wykopjointclub #bojowkamedycznegoklefedronu
jeszxxe ziomek bata skręcił a 1.7 czeka w domku, przedchwila przedostatnia lage jadłem ale #!$%@? tam.
a co tam u was?
#narkotykizawszespoko #wykopjointclub #bojowkamedycznegoklefedronu





void screen::mousePressEvent(QMouseEvent *click)
{
int viewport[4];
glGetIntegerv(GL_VIEWPORT, viewport);
double ClickGlX = ((double)click->pos().x() ) / viewport[2];
double ClickGlY = -1 * ((double)click->pos().y() ) / viewport[3];
AHandleX = ClickGlX;
AHandleY = ClickGlY;
updateGL();
}
Wyświetlam takim kodem:
void screen::paintGL()
{
glClear(GLCOLORBUFFERBIT | GLDEPTHBUFFERBIT);
glLoadIdentity();
glScaled(0.5,0.5,0.5);
glTranslated(0,0,-14);
glPushMatrix();
glTranslated(AHandleX,AHandleY,0);
glColor3d(1,0,0);
glBegin(GL_QUADS);
glVertex3d(-0.1,0.1,0);
glVertex3d(0.1,0.1,0);
glVertex3d(0.1,-0.1,0);
glVertex3d(-0.1,-0.1,0);
glEnd();
glPopMatrix();
}
#cpp #qt #opengl
#programowanie
Dawaj stówę, ani jednego użycia "mouse" na stronie.
double ClickGlX = 2 * ((double)click->pos().x() ) / viewport[2] - 1;
double ClickGlY = -2 * ((double)click->pos().y() ) / viewport[3] + 1;