Wpis z mikrobloga

co się #!$%@?ło to ja nie. W domu od licznika odchodzi mi aluminiowy kabel do pierwszej puszki gdzie łączy się z miedziakiem.

Kabel aluminiowy się upala więc zadzwoniłem do TAURON Dystrybucja S.A celem zagadania, żeby mi zaplombowali w razie jakbym wymienił ten aluminiowy kabel na inny. Stwierdzili że ich to #!$%@? i żeby mi to zrobił elektryk z koncesją czy jakoś tak. Czy mogę wobec nich jako dostawcy prądu wystosować jakieś pismo ? No bo chyba instalacja związana z doprowadzeniem prądu i bezpośrednio wychodzącego z licznika należy do nich no nie ? A elektryk krzyczy 300 złota ?!

#pytaniedoeksperta #prawo #elektryka #tauron
  • 24
  • Odpowiedz
Czy mogę wobec nich jako dostawcy prądu wystosować jakieś pismo ?


@mateusz5918: a jak uważasz? pewnie że możesz do kogo tylko chcesz wystosować pismo. Zajrzyj w umowę, czy jest gdzieś określone kto odpowiada za infrastrukturę, czy nie ma podziału na doprowadzenie do skrzynki i od skrzynki dalej. Nie znam się, więc się nie wypowiem. Nie miałem nigdy takiego problemu.

Ale na logikę: dom budujesz sam a nie Tauron, więc infrastruktura w
  • Odpowiedz
@mateusz5918: pod licznikiem, ale to już jest podłączone zalicznikiem czy przed? Łopatologicznie mówiąc to co jest za licznikiem to zakład to #!$%@? tylko przyjadą plombę założyć. Przed licznikiem to jest ich własność i oni mają to naprawić. Podejrzewam, że za licznikiem masz to upalenie. Jakie miasto?
  • Odpowiedz
@wotd: @soadfan: @Taste: Tak więc chodzi o to, że pod tych #!$%@? co zlicza prąd jest plomba i tam jest wyjście tego alu które upala się na puszce. Jak to rozbroić żeby nikt się nie #!$%@?ł ?! Założę na to miedziaka 6mm myślicie że będzie git ? Wrzuciłem na zippy zdjęcie Kliknij aby zobaczyć to kozackie foto
  • Odpowiedz
@mateusz5918: pewne jest jedno, w tauron dystrybucja same ch**e pracują. jednak z takim opisem sprawy, podłączenia nic konkretnego nikt nie doradzi. chociaż być jakieś foto wrzucił
  • Odpowiedz