Wpis z mikrobloga

@Yahoo_: Praca w korpo to inna brocha :P ale jeśli nikt nie narzuca wsparcia dla IE8, to nie należy tego robić. Im szybciej to zniknie z rynku, tym lepiej dla wszystkich.
@Marmite: Nasz produkt ("proste okienko rozmowy") odpalane jest u 394mln ludzi miesięcznie. Nie możemy więc sobie pozwolić na wsparcie tylko najnowszych przeglądarek ;)
Nasz produkt ("proste okienko rozmowy") odpalane jest u 394mln ludzi miesięcznie. Nie możemy więc sobie pozwolić na wsparcie tylko najnowszych przeglądarek ;)


@denver: A ilu z nich używa przestarzałych przeglądarek? Co więcej - ilu klientów (a nie odwiedzających stronę główną) używa IE8? Ilu byście stracili, gdybyście wyświetlali im informację, że w ciągu pół roku przestaniecie wspierać IE8 i mają sobie zaaktualizować? Ilu byście stracili, gdyby użytkownicy IE8 dostawaliby okrojoną wersję apki
Wasz serwis nie przechodzi testu o którym napisałem - parę poprawek w kodzie i będzie cacy ;)


@denver: Każdy serwis, który nie ładuje wszystkich plików JS przy uruchomieniu i ładuje pliki z CDNa nie przejdzie testu.
@Ginden: Tu nie chodzi stricte o naszych użytkowników (firmy które kupują nasz produkt), tylko o osoby odwiedzające ich stronę. Im mniej przeglądarek wspieramy, tym z mniejszą liczbą klientów na stronie mogą prowadzić rozmowę. Staramy się zachować zdrowy kompromis (np. nie wspieramy IE7-), ale wsparcie dla IE8 nie jest na razie upierdliwe.