Wpis z mikrobloga

@loczyn: Osobiście nie znam takiego przypadku. Dodatkowo irytacja, jaką wprowadza 30fps w kwestii opóźnienia reakcji na czynności użytkownika zwyczajnie nie pozwala na branie pod uwagę jakiejkolwiek słuszności takiego stwierdzenia. Nie wiem, po prostu nie mieści mi się w głowie jak można szukać jakiegokolwiek usprawiedliwienia po tym jak się już 60 fps uświadczy. To nie chodzi tylko o wygląd.
@nieruchomy_poruszyciel: @loczyn: Pojęcie "film look" jest po prostu błędne, kamery z racji swojego działania, zamykania/otwierania obiektywu z określoną częstotliwością wprowadzają naturalne rozmycie. W grach nie ma czegoś takiego, po za tym gra jest interaktywna, gdzie w filmie można sobie wybaczyć mniejszą płynność, tak w grze nie! Po za tym w filmie i tak często jest wiele statycznych scen, natomiast 24fps jest również za mało. Ale w filmie to można ukryć,