Aktywne Wpisy
losowynick13 +15
mam netflixa, hbo, appletv i amazona i tak w sumie, to nawet nie ma co oglądać
no i konto na wykopie też mam, i tu też nie ma co oglądać
no i konto na wykopie też mam, i tu też nie ma co oglądać
nigdy nie siedziałem przy kompie albo telefonie jakoś dużo a i tak mi się wzrok zepsuł
strimerzy to 24/7 przy kompie i nic im nie jest albo normictwo wgapione w ajfony cały czas i też nic
Słabe geny oczne
#przegryw
strimerzy to 24/7 przy kompie i nic im nie jest albo normictwo wgapione w ajfony cały czas i też nic
Słabe geny oczne
#przegryw
if(Piston.position.z > 0)
{
Piston.position = new Vector3 (Piston.position.x, Piston.position.y, Piston.position.z - 0.1f);
}
Co tu jest źle? #unity3d #gamedev #wexproductions
if(Piston.position.z > 0.0f) {
Chociaż nie wydaje mi się, że to jest problemem.
Piston
u Ciebie to GameObject czy Transform?
@TadeuszSynZygmunta: dopisanie transform nic nie zmienia, samo Piston już jest wcześniej jako public Transform Piston;
0
na
0.0f
?
I tak wgl czemu tak bezpośrednio przesuwasz tego pistona? Nie lepiej użyć fizyki Unity albo przynajmniej
deltaTime
?