Wpis z mikrobloga

#lpg #motoryzacja #opony

Ogólnie, dzisiaj miałem dwa bardzo miłe doświadczenia w #krakow jeśli chodzi o podejście do klienta :)

W mGas na ulicy Zakopiańskiej - byłem zglosić małą reklamacje po tym, jak na forum-LPG.pl mnie nastraszyli. Tymczasem przyjechałem do kolegów poprosić o poprzednią regulacje. Mimo napiętego harmonogramu (u nich średnio tydzeń z wyprzedzeniem trzeba rezerwować miejsce) przyjeli mnie bez kolejki, a następni jeździli ponad 3 godziny tlumacząc mi jak działa regulacja oraz próbując wyregulować samochód i dość do tego skąd się wziął problem. Bardzo dużo się nauczyłem przy tym, a do tego miło spędziłem czas na rozmowie z nimi. Geniusze, naprawdę :) POLECAM TOTALNIE i pozdrawiam Pana Marcina! :)

Za to w oponyserwis.pl w bonarce pisałem już w swoim tagu #bmwsorka. Bardzo mili Panowie, uwinęli się szybciutko, wymieniając opony, dając mi zniżke na wentle oraz na prostowanie stalowej felgi w zapasie. Ba, dorzucili nawet mi dobrą opone do zapasu gratis! Do tego wszystkiego, umyli i zakonserwowali felgi oraz co najbardziej i najmilej mnie zaskoczyło - sami, z własnej inicjatywy, poszli po klej i przykleili mi dekielki, które odpadły mi (ze znaczkiem BMW) gdy ostatnio myłem felgi. Dałem kolego mały napiwek, by wiedzieli, że takie podejście do klienta się opłaca!

I tak, wole dać napiwek dobremu mechanikowi, który zadba o ważną dla mnie rzecz i zna się na rzeczy, niż kelnerowi, który potrafi się tylko krzywo uśmiechać.
  • 4
  • Odpowiedz
@cefalotos: Tak, wyregulowaliśmy troche lepiej, neistety samochód ma jakiś problem nie do zdiagnozowania na obecną chwile. Do tego ma małe problemy przy paleniu na benzynie (pompa paliwa..) ;/
  • Odpowiedz