@blisher: masz więcej jak jeden listener? Jak "Max Distance" ustawisz to głośność powinna stopniowo opadać od źródła dźwięku do tej odległości. Teoretycznie.
The distance where the sound stops attenuating at. Beyond this point it will stay at the volume it would be at MaxDistance units from the listener and will not attenuate any more.
A kliknij ten wykres tam - na jakim poziomie jest "volume" na samym końcu dystansu?
@parsiuk: Mam tak ustawione wykresy głośności. Po lewej - żeby głosy zewnętrzne były lekko słyszalne w kokpicie (czyli blisko) a dobrze słyszalne na zewnątrz, a prawy - żeby głosy kokpitu były słyszalne tylko w kokpicie, a poza nim żeby ich nie było. Co ciekawe tylko ten lewy działa, prawy nie
@parsiuk: Ale chce żeby one były lekko słyszalne, nie całkiem na zero. Bedą to dźwięki takie jak np. alarm jak ktoś będzie cię namierzał - żeby poza kokpitem były lekko słyszalne żeby dało się grać na nich
Jak to jest, że ustalam w AudioSource maksymalną odległość na 3, listener jest 10 jednostek od źródła a dźwięk i tak jest słyszalny, WTF?
A kliknij ten wykres tam - na jakim poziomie jest "volume" na samym końcu dystansu?
źródło: comment_hXoTzUhG3Zwe05C4JDWBiNt5DxhubtvD.jpg
Pobierzźródło: comment_LYS7yLYxoOimUchIyfsMT5K9G2ntu9H8.jpg
Pobierz@blisher: Unity. :D