Wpis z mikrobloga

  • 0
@fledgeling: albo jest już za późno, albo to wychodzi na to samo.

Weźmy, że dostajesz 10% więcej obrażeń lub 5% mniej na poziom. Na 10tym poziomie, mamy 100 i 50. No więc, zadajemy obrażenia pomnozone razy 2, lub otrzymujemy podzielone przez dwa.
  • Odpowiedz
@Noct: nie masz 100 i 50, bonus jaki dostają Ci bohaterowie to 5 % od bonusu a nie 5% dodatkowo co poziom.

Na 10 poziomie Crag Hack posiada skutki ataku o wartości 45 %, natomiast tazar płatnerza o wartości 22,5%
  • Odpowiedz
@Noct: ale te proporcje i tak działają na korzyść CH.

na 20 lvl jednostka zadaje bazowo 100 obrażeń, dzięki CH zwiększone są one do 160, a tazar zbija je ze 100 do 70.
  • Odpowiedz
@sbcs: jedynie na korzyść Tazara działa to, że Crag podbija tylko obrażenia w walce wręcz, a obrona z tego co wiem działa też na strzały z dystansu, ale IMHO Crag nadal lepszy
  • Odpowiedz