Wpis z mikrobloga

@TakMowilaMiCiocia: Do gier się takie modele nie nadają, w grze dajemy mniej polygonów, a "ładności" nadaje modelowi dobra tekstura, normalmapa, materiał.

@dabdanek: Nie chce mi się bawić z modelami, może potem jak już będzie oskryptowane wszystko. A te "kosteczki" pancerza to przecież są boxy, 8 vertexów
  • Odpowiedz
@TakMowilaMiCiocia: no masz model highpoly i z niego wypalasz normalkę, która zastępuje te wszystkie polygony, odciąża pamięć. widziałeś kiedyś modelowanie na potrzeby gier?

http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_3AdmTzMDk1CxCEJ5iNG1sRnALNqENgc1.jpg - co prawda bez szaleństw, ale bez zbędnych polygonów, proste, dość wyględne.

@blisher: no są boxy, 8 vertów...i mam nadzieję, że przynajmniej 5 poly = 10 trisów.

można by je zastąpić jednym wielkim boxem i dać normalkę tych kilkunastu, wyglądałoby pewnie podobnie, jak nie
  • Odpowiedz