Wpis z mikrobloga

Deadmou5 został oficjalnie opieprzony przez Ferrari za oklejenie swojej 458 w motyw NyanCat'a.

http://www.gtspirit.com/2014/08/30/ferrari-issues-deadmau5-cease-and-desist-over-purrari/


Jako, że zaraz będą głosy że to jego własność i może robić z nią co chce- ja uważam że to dobrze, bo marka dba o swój wizerunek.


#carboners #carnieboners #ferrari #deadmau5 #nyancat i troche #motoryzacja

C.....r - Deadmou5 został oficjalnie opieprzony przez Ferrari za oklejenie swojej 458...

źródło: comment_LzoQbw0khNmlBYvKh0L1M1Y4IsS2vbTG.jpg

Pobierz
  • 35
  • Odpowiedz
@Czeski_Szwagier: Nie dość że było, to zastanów się nad tym głębiej. Ferrari #!$%@?ło się do gościa i do jego własności. To podobna sytuacja jak by firma od butów do biegania przyczepiła by się do Ciebie że chodzisz w ich butach a nie biegasz. Albo problem bo jesz chleb tostowy bez opiekania.. Widzę, że wolność jest co niektórym zbędna.
  • Odpowiedz
@h3co1: Nie do końca rozumiesz, to jest zupełnie inna półka. Takie malowanie (a raczej folia) zwyczajnie do Ferrari nie pasuje i może nie podobać się innym właścicielom aut tej marki. Zapewne bez konsultacji z niektórymi klientami (a w tym względzie Ferrari ma jedną z najlepszych sieci kontaktów ze swoimi klientami) nie podjęliby takiej decyzji. Stracą jednego klienta (Deadmau5 już zapowiedział przesiadkę do 650s), ale utrzymają zaufanie reszty. Nikt bez konsultacji i
  • Odpowiedz
@Czeski_Szwagier: Nie sądzę żeby komuś to przeszkadzało, ale to i tak nie istotne. Ferrari to też tylko samochód. Nie ma co dorabiać do tego jakiejś ideologi, że drogi, że wyścigi, że prestiż. Facet kupuje samochód to ma prawo zrobić z nim co chce, tylko żeby nie szkodził w ten sposób innym. W dodatku ten model to zwykła masówka, droga ale jednak masówka. Już bardziej zrozumiał bym jakąś markę typu Koenigsegg, gdzie
  • Odpowiedz
@h3co1: Tylko porównaj procentowo co oznacza utrata klienta dla Koenigsegg'a, a dla Ferrari. Wspomniałeś o wolności, gość dalej jest wolny, sprzedaje Ferrari, nie wróci do tej marki, wybiera jakąś markę która mu niczego nie zabroni. Po prostu dbają o wizerunek marki. Zresztą prosty przykład- niektóre marki pozwalają dowolnie konfigurować auto (lakier, kolor felg, kolory wnętrza, zestawienie carbonu z innymi kolorami dookoła), a Ferrari- niezależnie od stanu portela- nie zezwala na niektóre
  • Odpowiedz
@kwmaster: jak to takie proste to czemu nie grasz?( ͡° ͜ʖ ͡°)

@Czeski_Szwagier: dobrze bo nie masz ferrari. Kup kiedyś jedną i oklej tak ja ci się będzie podobać (powiedzmy czarny mat i różowe fele) i co powiesz na pisemko, że właśnie cię pozywają bo psujesz ich wizerunek? Też będziesz myślał 'super, dbają o swoją renomę. Co z tego, że robię z moją własnością za własne
  • Odpowiedz
@Czeski_Szwagier: Liberty klasa sama w sobie więc proszę cię nie porównuj jej do obleśnego arabskiego tuningu. Co ciekawe nie odnosisz się do tego jak ty byś się zachował jakbyś przerobił auto i dostał pisemko od prawników ferrari. Nadal byś był zadowolony?:)
  • Odpowiedz
@Czeski_Szwagier: Prawo własności, chryste panie, jak nie chcieli żeby ktoś obklejał sobie wóz, to trzeba było zawrzeć oddzielną umowę, że nie można samochodu obklejać, a nie takie inby #!$%@?ć. Co z tym światem się dzieje, że ludzie uważają, że to okej, iż zabrania się ze swoją własnością robić co się podoba? Nie ma czegoś takiego jak "inna półka", to tak jakby karać kogoś za to, że kupił chleb i położył, żeby
  • Odpowiedz
@BojtaS: Nie przerobiłbym go w taki sposób. Nawet LW jest dla mnie ciut zbyt kontrowersyjny. Dla mnie tak wygląda idealnie zrobiona Italia (pic related). A w razie gdybym faktycznie dostał- zmieniłbym markę i tyle. @Finsky: Jestem pewien, że Ferrari samo na to nie wpadło, a doszły do nich oburzone głosy innych klientów marki. Porównanie do chleba czy butów co najmniej śmieszne. Raczej porównaj to do biznes-klubu, gdzie wykupujesz kartę członkowską.
C.....r - @BojtaS: Nie przerobiłbym go w taki sposób. Nawet LW jest dla mnie ciut zby...

źródło: comment_NePxXP97tmrLJ2k8u5ciAsjEqlv4g5af.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz