Wpis z mikrobloga

@susi33: Odnośnie naklejki to możesz mi przypomnieć później to wyjdę i sprawdzę. Odnośnie stukania - nie jest to normalne. Może być coś z rozrządem. W TS'ach takie stukanie przeważnie oznaczało padającą panewkę, ale czy w JTSach był też ten problem to nie wiem, dopytaj się na forum alfaholików.
@Czipsu: Ok przypomne tylko nie wiem jak :P A czy jeśli dysponuje vinem a nie wiem w jakim serwisie było auto robione to moge sprawdzić czy wszystko jest ok? W sensie czy ASO mają jakąś wspólną bazę danych.
@susi33: Tak, ASO mają wspólną bazę danych. Ale musisz jechać z VINem do ASO Alfy. Chyba, że masz kogoś znajomego, bo na telefon czy maila nie podadzą informacji.

Jeśli naprawy były wykonywane w autoryzowanych serwisach (obojętnie w jakim kraju) to wszystko będzie do odczytania. Do odczytania również kolor, silnik, wersja wyposażenia itp. itd.
@Czipsu: Musi to byćaso alfy czy fiatowskie może być? Btw dużo masz naklejek pod maską? Bo w oglądanej przezemnie GT nie było ani jednej na drzwiach, na klapce i może z 2 pod maską na zderzaku tak jakby.
@susi33: Myślę, że w ASO Fiata też powinni udzielić informacji, ale najlepiej napisać/ zadzwonić i się dowiedzieć.

Pod maską kilka tych naklejek mam, zaraz wyjdę przed dom i zobaczę dokładnie :D
@susi33: Pod maską mam tak (od prawej): Nad reflektorem naklejka z symbolem świateł mijania i 1%, dalej w lewo czerwona naklejka Alfa Romeo (napisane tam symbole oleju, płynu hamulcowego itp.), potem trzy niskie, ale szerokie naklejki (nie wczytywałem się co tam jest, ale jest napis DANGER w trzech językach :D ) i tyle. Jest jeszcze oczywiście tabliczka z VINem itp. no i u mnie jeszcze naklejka od rozrządu.

Na klapce wlewu
@Czipsu: Ok wielkie dzięki :) Dziwni mnie to że tam przy korku nie ma, bo w wielu autach jest i jest tam podane ciśnienie w oponach jakie być powinno, czyli co w alfie trzeba do instrukcji zajrzeć by wychodziło :P
@susi33: W większości aut właśnie są tam naklejki z kodem koloru czy właśnie ciśnieniem, w AR tego nie ma. Ciśnienie opon jest chyba tylko w instrukcji, kod lakieru jest na klapie bagażnika.
@Czipsu: A jeszcze cie spytam czy przy 115tys to normalne że kierownicą będzie wytarta w alfie? Bo egzemplarz oglądany przezemnie miał ją wytartą ale z lewej strony tylko :P tak jakby kierowca jedną ręką jezdził. A z kolei mech zmiany biegów nawet #!$%@? zadrapania nie miał.
@susi33: Niestety normalne. U ludzi w 156 kierownica już przy 80k zaczynała mieć ślady zużycia. Chociaż były przypadki, że i po 200k niewiele było widać. Jeśli zdarta tylko z lewej strony to by oznaczało właśnie kierowanie jedną ręką. Odnośnie lewarka - też mnie to dziwi. Ja swoją kupowałem z przebiegiem 250k, kierownica mocno dobita, a ręczny i lewarek ledwo co :D

W wersjach poliftowych 147 i 156 poprawili już kierownice i