Wpis z mikrobloga

@betonkomorkowy: No to tym bardziej 3.0 odpada, bo tam mozesz trafić na cuda typu koszmarnie drogie sprzeglo, hamulce, czy też dwumasowe kolo zamachowe. Do tego dolicz większe koszta związane choćby z glupim rozrządem czy oponami.

Większy silnik to nie tylko większe koszta paliwa :)
  • Odpowiedz
@betonkomorkowy: To nie jest jakis bardzo drogi w utrzymaniu samochod. Regularnie robic przeglad i jezdzic. To jest ta zajebista cecha niemieckich aut, ze sa bardzo solidne

Dzisiaj poszlo to A4 1.8 w kombicy za 1200. Przeszlo przeglad od strzalu. 13 letnie auto. Sprobuj 10 letnim francuzem takiej sztuki - bedziesz stal i plakal ;)

3.0 z reguly sa swietnie wyposazone. Jak Cie stac, to bierz i juz :)
  • Odpowiedz
@betonkomorkowy: Jak będę w robocie to sprawdzę jakie są roznice w częściach.

szacunkowo takie 3.0 powinno byc o okolo 10 000 pln droższe od 1.8 w perspektywie 100 000km

Pod warunkiem, że nie dupnie automat ;)
  • Odpowiedz