Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

#nieruchomosci
Nie opłaca się pracować jeżeli za swoją pracę nie będzie cię nawet stać na to by kupić sobie tak podstawowe dobro jak mieszkanie,
i to bez znaczenia czy zarabiasz 5 czy 15 netto, i tak się nie dorobisz za życia.
Więc po co pracować?, żeby komuś wkładać rentierską pensję do kieszeni?, już lepiej iść po socjal i nic nie robić, przynajmniej cieszysz się czasem swojej egzystencji a i browar w sklepie
Nie opłaca się pracować jeżeli za swoją pracę nie będzie cię nawet stać na to by kupić sobie tak podstawowe dobro jak mieszkanie,
i to bez znaczenia czy zarabiasz 5 czy 15 netto, i tak się nie dorobisz za życia.
Więc po co pracować?, żeby komuś wkładać rentierską pensję do kieszeni?, już lepiej iść po socjal i nic nie robić, przynajmniej cieszysz się czasem swojej egzystencji a i browar w sklepie





glBindTexture()wydaje się działać tylko raz, nieważne czy jako parametr podaję ID tekstury, czy nulla
#programowanie #opengl
Potem używam tego tak:
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, brickTexture);// render z użyciem brick textureglBindTexture(GL_TEXTURE_2D, steelTexture);// render z użyciem steel textureglBindTexture(GL_TEXTURE_2D, 0);// render bez teksturybrickTexture = MyLoadBitmap("brick.bmp");
steelTexture = MyLoadBitmap(
"steel.bmp");unsigned
```**```
```**```
int
```**```
* textures =
```**```
new
```**```
```**```
unsigned
```**```
```**```
int
```**```
[2];
textures[0] = brickTexture;
textures[1] = steelTexture;
glGenTextures(2, textures);
Ja nie jestem ekspertem, ale z tego co kojarzę funkcja glGenTextures(2, textures) rezerwuje ID tekstur i zwraca to w 'textures'. Czyli wszystko co wpisałeś do tablicy wcześniej jest kasowane. Mogę się też mylić.
glEnable(GL_TEXTURE_2D);unsigned int
```**```
texture;
(...) //nie używasz w kodzie zmiennej texture
```**```
return
```**```
texture;
```Powinieneś najpierw rezerwować ID za pomocą glGenTextures, potem```
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, brickTexture);
// ładujesz pierwsza teksture
glBindTexture(GL_TEXTURE_2D, steelTexture);
// ładujesz drugą teksture
int
```**```
Square(
```**```
int
```**```
x)
{
```**```
int
```**```
temp = x*x;
```**```
return
```**```
1;
}
Taka funkcja też działa jeśli parametrem jest x=1 :p
@extern-int: A nawet jak x jest równy -1 :>