@koc_grzewczy: Żadnym idiotą. Po prostu człowiek chce zarobić. Ja też zaczynam po 9 dzwonić do klientów. Bo wielu ludzi wtedy nie śpi. Więc najwięcej telefonów siada od 9 do 18. Ale do czasu aż mamusia Ci będzie kasę wysyłać nie zrozumiesz ( ͡°͜ʖ͡°)
@dabdanek: Do kumpla raz dzwonili w pt o pierwszej w nocy (nawalony klient do działu technicznego)
@Alver: Idiota z ciebie zatem :D (bez obrazy) Sory, w dupie mam ze zaczynasz prace o 7, ja moglem skonczyc o 8:00,moge dopiero co wejsc do biura i miec milion innych spraw na glowie jak sekretarke,sprawy bierzące a nie ciebie na lini z mega oferta #!$%@? kredytu,ogarnijcie sie tam bo z podejsciem czysto zarobkowym bez zrozumienia klienta gowno zarobisz ,co najwyzej jak sie dodzwonisz to zjebke.Sorki, nei ma przebacz.
@Angrist: dokładnie 2 dni temu dzwonił klient dokładnie o 21:21 i się pyta czy nie za późno, ale jak coś to skompletował dokumenty. Jakby nie mógł wysłać sms'a ; ... ;
@koc_grzewczy: ja też dzwonię po 9tej, ale pytam czy nie przeszkadzam, czy zadzwonić później, albo po prostu ponawiam telefon po powiedzmy 2 godzinach (a nie co poniektórzy co 20 minut...)
@koc_grzewczy: dobrze, nie chcesz kredytu. Ale może mogę zaproponować Ci konsolidację, abyś mógł płacić mniej? Nie jesteś zainteresowany? To może debet w koncie, on jest za darmo, a może kiedyś Ci się przyda ( ͡°͜ʖ͡°)
@koc_grzewczy: Przykro mi ale skoro biura są otwarte od 8 to od 9 dzwonię bo firm mam do obdzwonienia 50 plus umówione spotkania. I bynajmniej nie oferuję kredytu, a podejście indywidualne do klienta mam bo klient to konkretny target. Ja mam jeden konkretny produkt i daje firmie możliwość spotkania się i rozmowy indywidualnej. Najczęściej mój telefon jest zaproszeniem do rozmowy. I naprawdę gówno mnie obchodzi że ktoś ma milion spraw na
@Alver: No i widzisz "gowno mnie obchodzi ze ktos ma milion spraw na glowie..." i to nie cały dzien ale rano,cos slabo cie przeszkolili skoro podchodzisz ze cie to gowno obchodzi.Zmienisz podejscie to pewnie lepiej ci w pracy sie bedzie ukladac.Tego ci zycze.EOT
btw,zablokowalem im dostep do mojego numeru telefonu,niech dzwonia skoro ich gowno obchodzi to ze ktos rano moze nie miec dla nich czasu i ze to ONI maja sie dostosowac do przyjetego rytmu dnia klienta a nie odwrotnie.
@koc_grzewczy: To było nawiązanie do Twojego że masz w dupie że zaczynają pracę o 7. Chciałem pokazać jak bardzo to jest zakorzenione w Tobie i wgl w Polakach. Brak empatii i cebulactwo. Przykro mi ale oni nie mogą siedzieć od 8 do 11 i pić kawę zamiast dzwonić. A jeśli chodzi o mnie to z doświadczenia wiem, że dzwonienie od 9 ma największy sens bo ludzie pracujący zazwyczaj są już po
@Alver: No wlasnie Alver ,ten co wiedzial lepiej dzisiaj sie odbił od słuchawki "bo myslal ze".Pozdrawiam, no offence,macie ciezka i wymagajaca prace i parcie na wyniki - rozumiem
@koc_grzewczy: Chce tylko zaznaczyć, że nie jestem takim sprzedawcą więc porównywanie mnie z ofertami z banku to trochę co innego. Ja dzwonię w zupełnie innym kontekście :D Swoją drogą czym się zajmujesz? Może do Ciebie zadzwonię jutro z rana (tak wiem że sobota, żarcik taki).
@Alver: Mi chodziło konkretnie o relacje Bank -> klient.Zajmuje się handlem.W sobotę rano to ja wracam do domu,jest szansa ze odbiore ale sie nei dogadamy.
Jak to jest, że Ukraińcy są średnio nastawieni do Zeleńskiego głównie za to że nie umiał poradzić sobie z korupcją na Ukrainie i póki co jedzie na fejmie bo wybuchła wojna a on nadal tut a w Polsce jest bohaterem narodowym i chadem?
#banki #inteligo #gorzkiezale
@dabdanek: Do kumpla raz dzwonili w pt o pierwszej w nocy (nawalony klient do działu technicznego)
@koc_grzewczy: ja też dzwonię po 9tej, ale pytam czy nie przeszkadzam, czy zadzwonić później, albo po prostu ponawiam telefon po powiedzmy 2 godzinach (a nie co poniektórzy co 20 minut...)
@Alver: dział techniczny - mają zmiany przez całe