Wpis z mikrobloga

Mirki, proszę o poradę. Kupiłem w listopadzie Samsung Galaxy S4. W czerwcu, używam go sobie normalnie, wygasiłem ekran, po chwili chcę coś sprawdzić a tutaj paski na ekranie, połowa ekranu tylko widoczna, czasami się w ogóle ekran nie pokazywał. Czytałem na forach, że jest to "wlanie się ekranu". Oddałem do reklamacji gdzie kupowałem (RTV EURO AGD). Uznali, że to mechaniczna usterka. Miałem wykupioną gwarancję rozszerzoną w Hestii dla tego telefonu, która obejmuje "Awaria sprzętu", "Przypadkowe uszkodzenie". Dzwonię, żeby zgłosić a oni mi mówią, że uszkodzenie mechaniczne i że nie nie zwrócą kasy za naprawę. Jakie mam wyjścia z takiej sytuacji? Telefon w RTV EURO AGD był kupowany i mówili mi przy wykupowaniu dodatkowej gwarancji, że to gwarancja "od wszystkiego". Szwagierka, która jest prawnikiem już mi pisze pewne pisma do sklepu i ubezpieczyciela, ale chciałem doradzić się czegoś od was.

#s4 #reklamacja #samsung #samsunggalaxy
  • 3
  • Odpowiedz
@niao: oszukujo banda decydentów.. to jest patola co sie dzieje wykupujesz gwarancje, jesteś pewiem że wszystko git a i tak nie przyjmie frajernia, teraz jak nie ogarniesz normalą drogą to niestety tylko sąd
  • Odpowiedz
@niao: pierwsze pytanie, czy jest widoczne jakieś pęknięcie itp.

Jeżeli nic nie ma, tzn szklo zewnetrzne jest całe, niewidac pęknięcia wysietlacza pod szybką. To oddaj normalnie doserwisu telefonów komorkowych. Olej sprzedawcow.

Jezeli jednak jest jakieś pekniecie to szarp sie z ubezpieczeniem, ew niesmiertelny temat ' niezgodnosc z umowa'
  • Odpowiedz