Wpis z mikrobloga

@kapiszon53: Moze to wina procka bo to tylko quad core q6600 a wiec z poprzedniej epoki, ale jak pisalem karte kupilem tylko pod kopanie gównowalut i przez kilka miesiecy zagralem na niej tylko w War Thudner bo granie na PC malo mnie juz cieszy.
@BrodatyCiul: I po co Ci taki high end, skoro, porównując do tego słabsze zestawy, mid end jest w stanie odpalić wszystko na maxa w tym momencie? W PC'tach nigdy nie opłacało się kupować podzespołów na zapas.
@only: Bo jak ktoś chce mieć 1080p i AAX4 + wszystkie bajery to niestety musi się zainteresować SLI albo Crossfire i to z najmocniejszymi kartami. Wtedy faktycznie ta grafika jest pewnie jest wyraźnie lepsza od konsoli choć nie jest to na pewno różnica warta pakowania takich $$$ w sprzęt.
@BrodatyCiul: Tak? Na przykład w jakich produkcjach? Bo póki co wszystko odpalam na full i poniżej 40 nie spada. A że lubię mieć stabilne 60 to zawsze zmniejszam antyaliasing czy inne efekty odpowiadające za wygładzanie krawędzi. A to dlatego, że powyżej pewnej granicy (2x według mnie) różnica jest ledwo co zauważalna gdy zrobimy screena. W ruchu jest już niemożliwe dostrzeżenie różnic.
@BrodatyCiul: 5000? Tu by mogło wejść AMD ze swoim Mantle i dać radę utrzymać kilkukrotność tego.

Jeśli optymalizacja V będzie chociaż w połowie tak dobra jak MP3, to liczę na ustawienia ultra.
@BrodatyCiul: Na modelach 7xxx oraz r9 (r7 chyba też). Na ps4 mantle nie ma sensu, bo cały system konsol to jest jedno wielkie mantle. Tam każdy element jest tworzony na technologii niskopoziomowego dostępu. AMD zrobiło mały krok w stronę optymalizacji gier, ale jeszcze długa droga przed nimi.