Wpis z mikrobloga

@kozaqwawa:

1.5dCi to bezawaryjny silnik, kompletnie nic się tam nie sypie, nawet jak jeździ tym kobieta. Oczywiście jak się w miarę regularnie dba

1.9dCi to ścierwo, unikać w #!$%@?. Ile już widziałem porozbieganych sceników i lagun z tym gównem
  • Odpowiedz
@rdy: cool jak szukalem auta wszyscy, którzy się znają (kilku znajomych serwisantów i handlarzy) odradzali dci ze wzgledu na olbrzymie koszty napraw i duze prawdopodobienstwo awarii. Ten 1.9dci to nie jest przypadkiem sławny "rozbrykany diesel" ?

a tak btw każdy silnik jak sie dba w miarę regularnie to działa bez problemów :)
  • Odpowiedz
@kozaqwawa:

no 1.9dCi, choroba wściekłych diesli. Wkręca się na coraz wyższe obroty, wypija cały olej i w końcu #!$%@? cały silnik jak się go nie zgasi
  • Odpowiedz
@killerpizza: dzięki za zawołanie, aczkolwiek @kozaqwawa: ma nieco racji w kwestii 1.5 dci. Wszystko bowiem zależy od rocznika i osprzętu wtryskowego w tych silnikach. jeżeli wtryskiwacze, pompa jest od siemensa lub continentala to można jeździć do oporu, aż się rozsypie. Jeżeli jest delphi, jak niestety u mnie, to niestety najpierw rozsypie się pompa paliwa, a naprawa nie będzie tania.

Mimom wsztstko kusi mnie 1.5 dci w Lagunie III. Generuje to
  • Odpowiedz
  • 0
@pogop: 110koni 1,5l w lagunie? To w ogole jest w stanie ruszyc z miejsca? Nie mowie tu juz nawet 4osobach na pokladzie... Jechalem 1.9 140konna chyba, dawala rade ale szalu nie bylo...
  • Odpowiedz
@kozaqwawa: gadałem z gościem, który taką ma i podobno bardzo dobrze daje radę. Muszę to kiedyś przetestować osobiście, ale w sumie na mnie to wszystko robi wrażenie, bo jeżdżę clio II z 65 KM XD
  • Odpowiedz
  • 0
@pogop: ja kilka lat temu krecilem sie przy kilkuletniej almerze z takim silnikiem ale moi eksperci powiedzieli zebym do nich przyjeżdżał na serwis jak go kupie :-) i od razu odkladal 6-8k na dwumas i wtrysk
  • Odpowiedz
@pogop: moze drogich moze nie :) auto miało modelowo 3-4 lata więc zamienników raczej nie było specjalnie, do tego staram się robić zawsze na porządnych markowych częsciach. Regeneracja była tańsza ale np. bałbym się regenerowanego dwumasu.
  • Odpowiedz