Wpis z mikrobloga

Macie jakieś pomysły na ustawienie w takiej łazience?

To co jest zaproponowane nie bardzo mi pasuje, bo nie ma żadnego miejsca na szafkę, a taka by mi się bardzo przydała, najlepiej z lustrem od góry do dołu.

Myślałam żeby zrobić wannę narożną, toaletę przesunąć trochę bliżej pralki i suszarki i między wanną a toaletą walnąć tą szafkę. Ale problem jest taki, że tam jest okno od samej podłogi XD dolne pół to fix, a górne się otwiera. No i mam mieć taką dziurę między wanną a oknem czy to jakoś oddzielić. Jakiś blat? Ale boję się, że jakaś wilgoć czy coś się będzie pod spodem zbierać i zero dostępu do tego. Nie mam pojęcia xd

Chcę też głębszy blat z umywalkami niż tutaj zaznaczony.

Nie znam się na tym w ogóle XD

#budowadomu #budujzwykopem #remontujzwykopem #lazienka #wykanczammieszkanie #meble
akNe - Macie jakieś pomysły na ustawienie w takiej łazience?

To co jest zaproponowan...

źródło: Projekt bez nazwy

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@akNe: uklad zaproponowany przez dewelopera jest okej, czemu chcesz narozna wanne? fajnie prezentowałaby sie zwykla, ale wg. mnie wolnostojąca, mogę pomóc z projektem i anarazcja tego pomieszczenia jesli chcesz
  • Odpowiedz
@akNe arch to dobrze narysował, możesz mieć szafkę normalnie pod umywalkami gł.45 cm to będzie sporo na łazienkę i dociągnąć do komina albo niech stolarz zetnie w jakiś sposób do okna ten blat.
Nie wiem też ile ma wanna, wygląda na sporą. WC możesz przesunąć faktycznie i może zmieści ci się jeszcze jedna szafka do sufitu
  • Odpowiedz
  • 0
@Miszcz_Joda: w sumie to nie chce narożnej tylko przez to, że mi brakuje szafki dużej z lustrem ją wymyśliłam XD
Wolnostojącej nie chcę bardzo :(
Dobra, mam inny pomysł, żeby zrobić pralkę z suszarką w takiej szafce i na niej lustro. Coś jak na tych zdjęciach tutaj, tylko żeby trochę było jakiegoś odstępu między tą szafką a toaletą xd
A jak wygląda taka współpraca i w ogóle warunki? Każda pomoc