Wpis z mikrobloga

@r5678: Szczerze? Też parkuje na jakiś górkach, #!$%@?, dziurach byle by za friko było xD Mam taki parking pod pracą gdzie ludzie nie parkują bo krzaki, haszcze. Tymczasem Ja moim gruzikiem za 5k wjeżdzam jak dzik w żołedzie i mam miejsce.

Dlatego nie wyobrażam sobie mieć nowego auta. Ot nie zaparkujesz w krzakach, jak wjedziesz w dziure to wygniesz felgę za 500zł a nie 50, jak tkoś Ci zarysuje na
  • Odpowiedz
@r5678: Zawieszenie pojazdu jest obliczone na stały nacisk rozłożony pomiędzy 4 łożyskami i łącznie 8 rzędów kulek
W tym przypadku cały nacisk idzie na dwa rzędy kulek i to jeszcze w jednym punkcie stycznym (łożyska skośne generacji 1.).
Dla łozyska to jest masakra.
O półosiach, zwrotnicach, piastach, felgach, oponach nie wspomnę - wszystko dostaje 2 do 4 razy mocniej w dupę.
szejas - @r5678: Zawieszenie pojazdu jest obliczone na stały nacisk rozłożony pomiędz...

źródło: products-parts-g1bearingball-500x500

Pobierz
  • Odpowiedz
@DerMitteleuropaer:

Właściwie...to czy to jest niezgodne z przepisami?


Niezgodne. Tylnia prawa ćwierć auta wystaje na jezdnię. A tam nie ma 2 pasów w 1 stronę. Ktoś może nie zauważyć, że część auta wystaje i zahaczyć. Dodatkowo ciężko wyminąć bo zaczyna się tam podwójna ciągła. Z kolei gdyby nic nie wystawało, to problemem byłby jeszcze większy przechył auta, które wtedy potencjalnie w każdej chwili mogłoby się przewrócić na bok np. od
  • Odpowiedz
y potencjalnie w każdej chwili mogłoby się przewrócić na bok np. od mocniejszego podmuchu wiatru.


@Adamfabiarz: Co do wystawania masz rację, nie zauważyłem. Co do tego natomiast srogie XDDD i powie Ci to każdy kto choć trochę w terenie pojeździł. ;p
  • Odpowiedz