Wpis z mikrobloga

Mireczky, podpowiedzcie mi proszę co #lidl ode mnie chce. Chciałbym zareklamować odkurzacz w formie rękojmi. Odkurzacz kupiłem w sklepie online lidla na swoim koncie. Użyłem jedynie danych teleadresowych mojej mamy, bo to dla niej był ten odkurzacz. Przedwczoraj napisałem do obsługi klienta zgłoszenie reklamacyjne, a oni mi po raz drugi piszą: "proszę o odpowiedź czy wraz z otrzymaniem rzeczy otrzymał Pan uprawnienia przysługujące z rękojmi?"
Powie mi ktoś o co im chodzi? Im chodzi o jakiś dokument czy co? Odpisać po prostu: "Tak, posiadam uprawnienia"? xD

#ecommerce #zakupy #kiciochpyta #rekojmia
  • 3
  • Odpowiedz
@Guybrush

Konsument może domagać się naprawy towaru lub wymiany na nowy, stosownej obniżki ceny lub odstąpienia od umowy (w sytuacji, gdy wada jest istotna). Jeżeli pierwszym żądaniem kupującego jest obniżka ceny lub odstąpienie od umowy, przedsiębiorca może nie uwzględnić tego roszczenia.
  • Odpowiedz