Wpis z mikrobloga

@Sienaq: No #!$%@? przecież "logo dla fotografa" jest już tak przewałkowane i przemielone na milion sposobów że mnie rozbawiłeś pisząc "wtórny, nieudolna kalka, #!$%@? z google...". Jak wymyślisz niepowtarzalne logo dla fotografa (tak żebym wiedział po znaku że to fotograf) to stawiam ci kratę wódki...
  • Odpowiedz
@Artysta89: oczywiście że da się zaprojektować coś oryginalnego dla fotografa a problem ze wtórnością bierze się z zbyt prostego procesu myślowego (fotograf>>aparat>>przesłona). Wystarczy podejść od innej strony np. obiektów które są fotografowane albo nawiązać do technologii wywoływania zdjęć. Rzygać mi się chce jak widzę te aparaty, idąc tym tropem kfc powinno mieć w logu kurczaka, każda kawiarnia ziarna kawy a market koszyk z zakupami.
  • Odpowiedz
@posepny1: Nie

Czy brak informacji "copyright" lub "wszelkie prawa zastrzeżone" na stronie oznacza przyzwolenie kopiowania z niej treści?



Zgodnie z ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r., każdy utwór (zgodnie z definicją utworu podaną w ustawie) podlega ochronie prawa autorskiego. Oznacza to, że nie można go kopiować bez zgody autora. Informacje typu "copyright" lub "wszelkie prawa zastrzeżone" mogą, ale nie muszą być umieszczone przy
  • Odpowiedz
@posepny1: o ile nie sprzedajesz projektu i na nim nie zarabiasz to sie nie przejmuj, jak komercyjnie to najlepiej inspirować się netem ale tworzyć własne formy i uważać na licencje fontów
  • Odpowiedz