Wpis z mikrobloga

1,5 tyg. temu przedłużyłem #orange Flex na rok i już żałuję. Mam 3 karty SIM we Flexie - główna na planie rocznym, a reszta po 15 zł. Od 3 dni przez większość dnia nie działają mi jakiekolwiek usługi Orange (nie da się dzwonić, ani odbierać połączeń - całkowicie ginie zasięg) - miejscowość kilka tys. mieszkańców.

Rozmowa z konsultantem Flexa wygląda za każdym razem tak:
Ja: Nie działają mi usługi na numerach X w lokalizacji Y od godziny Z.
Flex: W lokalizacji Y występują planowe prace serwisowe. Planowany termin zakończenia to sobota 22.00. W tym czasie może występować pogorszona jakość internetu.
Ja: Ale mi nie działają żadne usługi, włączając wykonywanie połączeń głosowych, a nie tylko internet.
Flex: /konsultant rozłącza się/

Także Orange zaplanowało sobie takie prace techniczne, które potencjalnie wycięły wszystkie usługi na 4 dni (zaczęły się w środę, mają skończyć się w sobotę o 22.00), tak że przez 50% dnia nie działa cokolwiek i słychać tylko że numer jest niedostępny (momentami usługi wracają, ale po kilku godz. w miarę normalnego działania znów wszystko się psuje). Super jakość usług ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz