Wpis z mikrobloga

Dziwne, allegro protect zazwyczaj jest bardzo spolaryzowane w stronę klienta. Jak uzasadnili odmowę?
Przeredaguj tekst w bardziej oficjalną formę i uderz z tym na oficjalne allegrowe forum - gadane. Zawołaj moderatorów i ktoś się przynajmniej nad tym pochyli. Są tam osoby które znają się na prawie i może doradzą Ci jakieś dalsze kroki.
Powodzenia, oczywiście wykopane.
  • Odpowiedz
  • 0
@gizmodo: argumentują tym, że paczka ze "zwrotem" nie dotarła do sprzedawcy, tyle, że to cały czas jest w ich rękach, bo to nie mój kurier, nie mój cyrk i nie moje małpy.
  • Odpowiedz
@Letoo: Nie mam dostatecznej wiedzy jak to jest w prawie pocztowym, ale skoro nie doszło do skutecznego doręczenia to raczej nadal sprzedawca odpowiada na towar? Zachęcam do utworzenia wątku na ich forum, serio, tam ktoś mądry zapewne napisze jakie są opcje i po czyjej stronie jest wina (przewoźnik lub sprzedawca).
  • Odpowiedz