Wpis z mikrobloga

Różowa kupiła używanego Kindle'a. Po zalogowaniu się na własne konto i podpięciu do USB ani komputer stacjonarny ani laptop nie widzi urządzenia. Nie działa też wysyłanie ebooków bezpośrednio na czytnik. W zasadzie to nie działa nic oprócz sklepu Amazona. Czy dała się nabrać na jakiś scam czy po prostu robimy coś źle? #kindle
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@DrychuB raczej robicie coś źle. Co to znaczy wysyłanie ebooków bezpośrednio na czytnik? Wysyłacie na maila powiązanego z kontem? To trzeba na koncie amazona dodać swojego maila do white listy. Dodatkowo muszą być formaty książek odpowiednie, bo tak to nie dochodzą. Jest jeszcze aplikacja na telefon przez którą da się przesyłać książki jak kojarzę. Na USB nigdy nie podłączyłam mojego czytnika.
  • Odpowiedz
  • 0
@mizimizia Otóż próbowaliśmy:

- podłączyć Kindle'a przez USB do komputera i skorzystać z biblioteki Empiku. Komputer stacjonarny, służbowy laptop i Mac nie widzą urządzenia. Nie pomaga zmiana kabla.

Praktycznie każde podłączenie czytnika do komputera kończy się komunikatem "f you want to read or shop on your kindle while continuing to charge over USB, please keep the USB cable attached, but eject your kindle from your computer" i poważną zwiechą, przez którą trzeba restartować całego Kindle'a.
  • Odpowiedz
@DrychuB: jak masz wątpliwości co do legalności sprzętu, to na chacie z amazonem możesz podać numer seryjny (widoczny w ustawieniach) i konsultant powie czy nikt nie zgłosił kradzieży.
  • Odpowiedz