Wpis z mikrobloga

@Monochrome_Man to civic 5 sedan z 1.4 albo 1.5 pod maską, 90 koni w trochę wyższej opcji, ale nie najwyższej bo ma lusterka w kolorze, ale nie klamki i listwy, prawdopodobnie 4 szyby w prądzie i klima. Siedzę w hondach od 3 lat i bardzo szybko się uczę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@JANIEZOLTY w d15b2 był wtrysk mechaniczny czyli automatyczny gaźnik, ludzie do tego ładują dolot z wtryskami wielopunktowymi z d16z6 i wtedy robi się z tego d15b7 który oryginalnie był montowany w 5 generacji coupé, 1.4 miałem już w 4 generacji ed2 na 2 gaźnikach, ale zawsze w sedanach mieli coś pokombinowane z gamą silnikową i teraz patrzę, że ten rzeczywiście nie miał opcji 1.4
  • Odpowiedz
@TypowyDaltonista "Wtrysk K-Jetronic czy KE-Jetronic to wtrysk mechaniczny. Sercem systemu jest rozdzielacz paliwa z tłokiem sterującym - układ o wielkiej precyzji wykonania i działania. ", Honda nie stosowała takiego rozwiązania, a na pewno nie w Civic Vg. To co zaś posiada D15B2 to 2 wtryski sterowane elektronicznie w gardzielu kolektora ssącego.
Faktycznie w Żelazkach wkładali 1.4 na 2 gaźnikach, jednak do Vg silnik ten się nie załapał (przynajmniej na europejskim rynku).
  • Odpowiedz
@JANIEZOLTY o, znowu się czegoś dowiedziałem nowego, bo nigdy się na tym nie skupiałem za bardzo, a z hondami problem typu im dalej w las tym więcej drzew. Z 1.4 może to i lepiej że się nie załapał, bo silnik niezniszczalny, ale niemodyfikowalny do potęgi, dlatego próbuje z niego umęczyć chociaż to 120 koni xD
Za to w daily ek3 sedanie mam d15z6 z e-vteciem 115 koni i jest to najlepszy
  • Odpowiedz