Wpis z mikrobloga

Cześć mireczki, chciałbym kupić sobie pierwszego gravela. Mam Krossa Esprit b1, ze względu na pracę i mało czasu to będzie sporadyczne jeżdżenie, 60% szosa 40% szuter, dlatego padło na gravela. Trasy w okól komina ok.100 km. Czytając Peppera już oszalałem, coś jak audiovoodo już podoba mi się rower, tu czytam na claris nie da się jeździć, panie tu nie ma karbonu, tu hamulce tarczowe na linkach one nie hamują. No ja pierd***, kup rower wywal korbę, wstaw inną. Powiem tak, nie znam się chce pojeździć trochę szybciej niż na tym krossie, budżet do 4 tyś zł.
- triban rc 500 podobał mi się, jest sens kupić za 3 koła i wsadzić szerszy kapeć?
- felt boam 60 też polecany przez pepperków
- esker 2.0
#rower #gravel
  • 10
  • Odpowiedz
@klejnotnilu96: przecież masz fajny rower. Czy musi być koniecznie G R A V E L? Zmień opony, jak chcesz go odchudzić, to kup widelec węglowy w miejsce tego uginacza, ewentualnie blat narrow wide i wywal przednią przerzutkę i manetkę i masz fajnego rigida/fitnessa za 500zł.
  • Odpowiedz
  • 0
@Iifeform No właśnie może dobry pomysł, tylko jestem w tym laikiem bardziej przy aucie grzebie, w rowerze tylko hamulce zrobiłem i koła zmieniłem kiedyś na schwable smart sam.
Jeśli tak to pewnie chciałbym wymienić w nim napęd, zredukować trochę wagę i opony na coś bardziej uniwersalnego..
  • Odpowiedz
@klejnotnilu96 ze stronami nie pomogę, bo zwykle poprostu googluje na bieżąco problemy. Szukaj na olx widelec carbon 1 1/8 na qr, do tego zmierz rozstaw śrub na środkowym blacie korby (jest to ten model z 3 biegami z przodu) i wpisz tarcza NW xxxBCD, gdzie xxx to ten wymiar. To tak na początek, pewnie urwiesz dobre 3kg.
  • Odpowiedz
@klejnotnilu96: Ja na pierwszego gravela kupiłem tribana 120 gravel i sobie chwalę. Świetny rower, jako entry level. Ma swoje mankamenty, ale w budżecie do 3-4k raczej nieco co narzekać.
  • Odpowiedz