Wpis z mikrobloga

W 2021 roku podpisałem umowę z UPC na kwotę ok 140zł/mc, jestem zadowolony z usług i nie mam potrzeby dokonywania zmian. Pod koniec 2023 roku zobowiązanie wygasło i umowa przeszła na czas nieokreślony. W międzyczasie Play przejęło UPC i dobijają się do mnie przedstawiciele twierdząc, że dzwonią do wszystkich klientów z UPC i podpisują nowe umowy. Sposób prowadzenia rozmowy sugeruję, że "muszę" podpisać nową umowę jako były klient poprzedniej firmy, a niestety najtańsza propozycja jaka padła jest droższa o ponad 30 zł.

Skoro umowa przeszła na czas nieokreślony i od tego czasu nie dostałem żadnej informacji o konieczności podpisania nowej w związku z fuzją to mogę olać temat? Umowę podpisywałem gdy poprowadzili u mnie sieć światłowodową i nie ukrywam, warunki przyłączenia były wtedy naprawdę dobre, a namawianie mnie do oferty de facto droższej jako stałego klienta, który zawsze terminowo opłacał faktury jest dosyć niepoważne. Nie wspominając o tym, że przedstawiciel podczas rozmowy nie zdecydował się poinformować mnie, że dodatkowa usługa - Multiroom 4K, za który płacę obecnie 15 zł, zgodnie z cennikiem nowej umowy kosztować będzie już 36 zł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#play #upc
  • 9
  • Odpowiedz
d tego czasu nie dostałem żadnej informacji o konieczności podpisania nowej w związku z fuzją to mogę olać temat? Umowę podpisywałem gdy poprowadzili u mnie sieć światłowodową i nie ukrywam, warunki przyłączenia były wtedy naprawdę dobre, a namawianie mnie do oferty de facto droższej jako stałego klienta, który zawsze terminowo opłacał faktury jest dosyć niepoważne. Nie wspominając o tym, że przedstawiciel podczas rozmowy nie zdecydował się poinformować mnie, że doda


@pedriux:
  • Odpowiedz
  • 0
@lexico: z samej jakości usług jestem zadowolony, awarie są b. rzadko, internet śmiga zgodnie z umową praktycznie cały czas, mam ustawione zlecenie stałe i jest fajnie wtedy. Na ogarnianie nowej umowy z kim innym jestem zbyt leniwy, no chyba że przyjdzie taka konieczność, stąd moje pytanie.

Swoją drogą to przedstawiciele Playa czy podwykonawcy, czyli takie oskarki łażące po blokach z ulotkami? Jak to drugie to w ogóle można ich pogonić.


@
  • Odpowiedz
@pedriux: Wiadomo zmiana operatora to zawsze pain in the ass, ale jak próbują przymusić wypowiedzeniem poprzedniej to wolę powalczyć i z nowym ogarnąć.
  • Odpowiedz
Skoro umowa przeszła na czas nieokreślony i od tego czasu nie dostałem żadnej informacji o konieczności podpisania nowej w związku z fuzją to mogę olać temat?


@pedriux: Tak. W najgorszym wypadku dostaniesz wypowiedzenie (z okresem wypowiedzenia miesięcznym) i wówczas będziesz i tak mógł zawrzeć umowę już w Play.
  • Odpowiedz