Wpis z mikrobloga

@praleczkatv audi sobie wybij z głowy bo te silniki mają jakąś wadę czy ki #!$%@?. Stąd ich niskie ceny a często też sprzedawane jako uszkodzone. Jak to wyskoczy jakiś mądry i napisze że tym jeździ już kilka lat i jak dbasz tak masz to machającypapież.jpg i rób co chcesz. Pozostałe samochody ok. E46 2.8 super. Vectry nie znam
  • Odpowiedz
@praleczkatv VC 3.2 dobry piec, ale z częściami już krucho. Większym problemem jest chyba elektryka. Nie brał bym bogatej wersji bo można się nadziać na koszta przy serwisie, szczególnie jak chodzi o amory IDS (drogie), lub biksenony z doswietlaniem zakrętów - brak części zamiennych do nich, więc jak zaczną umierać, zostaje nie tania regeneracja z odzyskanych podzespołów która nie zawsze się udaje, lub prucie wiązki żeby normalne wlozyc.
  • Odpowiedz
@AustralianV8 miałem e46, co prawda 320d. Nie mam złego zdania, nigdy mnie nie zawiodła. Ale w VC moim zdaniem jest dużo większy komfort podróży. W e46 wydaje mi się że jest mniej miejsca za kółkiem, i jak jesteś wyższy to siedzisz z rozlozonymi nogami jak u ginekologa.
  • Odpowiedz
@praleczkatv Ciekawe, była karana? Problemy z ciśnieniem oleju? U mnie 280k w tym 3.2 na blacie, jak narazie nic się nie dzieje. Na interwale serwisowym 10k km robię 1 dolewke oleju, parę setek wchodzi pod koniec ale nie schodzi do minimum.
  • Odpowiedz
@praleczkatv posiadam e46 2.8. Zlego slowa nie powiem ale mam dosc mocno doinwestowana mechanicznie i przerobiona. Sam silnik super, oleju bierze zero, moc mozna lekko zmodyfikowac, nie pamietam jak sie prowadzi na oryginalnym zawiasie bo od dawna jeżdżę na gwincie. Silnik ma zrobione obecnie 320k i zero utraty mocy, jeżdżony jest w pełnym zakresie obrotów.
  • Odpowiedz