Wpis z mikrobloga

Hej mireczki. Chciałabym kupić pakiet D&D na prezent znajomemu, jednak nie wiem, jaki niezbędnik muszę zdobyć, aby był kompletny w elementy edukacyjne co do prowadzenia rozgrywki, rozwoju postaci czy też zasad gry. Polecacie może jakiś zestaw dla świeżaka, aby zawierał teorię plus jakieś plansze i kości? Znalazłam do tej pory jakieś zagraniczne zestawy (handbook + masters guide + monster manual), ale raz, że kosztują i nie wiem, czy warto tyle wydawać na początek, dwa nie wiem, czy to nie jest zbyt wiele dla kogoś, kto nie mial z tym styczności.
Dzięki!
#grybezpradu #gryplanszowe
  • 13
  • Odpowiedz
  • 0
@teluch: dzięki, ale nie wiem, co to znaczy. Jak pisałam, jestem zielona w tym i szukam prezentu dla kogoś, kto chciałby się wdrożyć w ten świat.
  • Odpowiedz
@jafik:
Jeśli znajomy w to nigdy nie grał, to bym nie ryzykował. Najlepiej jak zagra z kimś doświadczonym kto go wprowadzi w zasady i wtedy zobaczy czy ten typ gry mu odpowiada.
Jeśli natomiast znajomy lubi planszówki to rozważ zakup bardziej tradycyjnej ale również w tych klimatach np. Gloomheaven Szczęki Lwa. Cenowo nie zabije, prowadzi za rączkę i najważniejsze że jest rozwój postaci oraz można w to grać nawet jedna osoba
  • Odpowiedz
  • 1
@teluch: Ekipa się znajdzie :) Ja np ostatnio próbuję Baldur's gate, ale to na PC, więc format D&D mi się spodobał. Spróbować zawsze można :)
  • Odpowiedz
  • 0
@T__J: Znalazłam na vinted ofertę tej gry, bo ta, co wskazałeś, była nieaktualna. Ale już zamówione, więc będziemy próbować. Opinie na róznych forach są pochlebne co do tej wersji :) Dziękuję!
  • Odpowiedz
@jafik: Teraz sobie przypomniałem że jeszcze jest Cień Władcy Demonów, mechanicznie działa, ale nie każdemu odpowiada jak edgy jest.
  • Odpowiedz